The news is by your side.

سہ فریقی ٹی 20 سیریز، پاکستان نے نیوزی لینڈ کو شکست دیدی

سہ فریقی ٹی 20 سیریز میں پاکستان نے میزبان نیوزی لینڈ کو 6 وکٹوں سے شکست دے کر سیریز میں مسلسل دوسری فتح حاصل کرلی۔

کرائسٹ چرچ میں کھیلے جا رہے میچ میں نیوزی لینڈ نے پاکستان کو جیت کے لیے 148 رنز کا ہدف دیا تھا جو قومی ٹیم نے انیسویں اوور میں 10 گیندیں قبل ہی حاصل کرلیا۔

میچ کی خاص بات پاکستانی بولروں کی بہتریں کارکردگی کے بعد کپتان بابر اعظم کی کیپٹن اننگ تھی انہوں نے ناقابل شکست رہ کر 79 رنز بنائے جس کے لیے انہوں نے 53 گیندوں کا سامنا کیا۔

ہدف کے تعاقب میں پاکستانی ٹیم کا آغاز گوکہ بہت اچھا نہ تھا، ٹیم کے 36 رنز کے مجموعی اسکور پر ٹی ٹوئنٹی میں عالمی نمبر ایک بلے باز محمد رضوان صرف 4 رنز بنا کر سودھی کی گیند پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ ہوگئے تھے جب کہ شان مسعود بغیر کوئی رن بنائے پویلین واپس لوٹ گئے تھے۔

دو وکٹیں جلد گرنے کے بعد کپتان بابر اعظم اور نائب کپتان شاداب خان نے 61 رنز کی قیمتی پارٹنر شپ قائم کی جس نے پاکستان کو فتح سے قریب کیا، شاداب خان 98 کے مجموعی اسکور پر 34 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، اس کے بعد آنے والے محمد نواز صرف 16 رنز بناسکے۔ حیدر علی دو گیندوں پر 10 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

کیویز کی جانب سے بلیئر ٹکنر سب سے کامیاب بولر ثابت ہوئے جنہوں نے 42 رنز کے عوض دو کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، بولٹ اور سودھی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

کپتان بابر اعظم کو میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

اس سے قبل نیوزی لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان کو جیتنے کیلیے 148 رنز کا ہدف دیا تھا۔

کیویز کی جانب سے وکٹ کیپر بلے باز 36 رنز بنا کر ٹاپ اسکورر رہے، کپتان کین ولیمسن 31 اور مارک چمپن 32 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

یہ بھی پڑھیں: نیوزی لینڈ کا پاکستان کو جیت کیلیے 148 رنز کا ہدف

پاکستان کی جانب سے حارث روؤف نے 28 رنز دے کر 3 اور محمد وسیم نے 20 رنز دے کر 2 وکٹیں حاصل کیں، محمد نواز کو بھی 2 وکٹیں ملیں تاہم اس کے لیے انہیں 44 رنز کی مار برداشت کرنا پڑی۔ شاہنواز دھانی نے ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں