The news is by your side.

Advertisement

الیکشن میں حصہ لے کر قومی جرم اور گناہ کا حصہ نہیں بننا چاہتے: طاہرالقادری

لاہور: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ طاہر القادری نے کہا ہے کہ الیکشن میں حصہ لے کر قومی جرم اور گناہ کا حصہ نہیں بننا چاہتے، کرپٹ ترین لوگ پاک صاف ہوکر الیکشن لڑنے آجاتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لندن روانگی سے قبل میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، طاہر القادری کا کہنا تھا کہ الیکشن سے مستحکم حکومت اور اسمبلی بنتے نہیں دیکھ رہا اور نہ ہی عوامی مسائل حل ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہماری جیت اور ہار نظریے کے ساتھ ہے، ہماری جماعت الیکٹیبلز کی نہیں کارکنان کی جماعت ہے، الیکشن سے عوام کے مسائل حل ہوتے نہیں دیکھ رہا، کرپٹ اور چور پاک صاف ہوکر الیکشن لڑنے آجاتے ہیں۔


ڈاکوؤں کو پھر اقتدار کا موقع ملا تو یہ پاکستان سے غداری ہوگی: طاہرالقادری


سربراہ پاکستان عوامی تحریک کا کہنا تھا کہ جدوجہد نظریے کے لیے ہے ہار جیت معنی نہیں رکھتی، جو انتخابی ماحول بنا ہے اس میں شرکت کا مطلب نظریہ چھوڑنا ہے، ہمارے کارکنان ہمارے ساتھ کھڑے ہیں۔

طاہر القادری کا کہنا تھا کہ نظریے اور جدوجہد کی بقا اسی میں ہے کہ الیکشن کو رد کریں، جرائم پیشہ افراد بھی پاک وصاف ہوکر الیکشن لڑنے پہنچ گئے، اس طرح مسائل کبھی حل نہیں ہوں گے۔


کرپٹ شہبازشریف کا چورسوئچ احدچیمہ کے پاس ہے: طاہرالقادری


ان کا مزید کہنا تھا کہ نیب کو دھمکانے والے وہی لوگ ہوسکتے ہیں جن کو نیب سے خطرہ ہے، نیب جائیدادیں بنانے والے کرپٹ لوگوں کو الٹا لٹکا دے، نیب کیسز کو لمبا کرنے کے بجائے انجام تک پہنچائے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں