عمران خان دھرنے کے لیے تیار نہیں تھے، میں نے جوائن کرایا، طاہر القادری tahir ul qadri
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان دھرنے کے لیے تیار نہیں تھے، میں نے جوائن کرایا، طاہر القادری

لاہور: عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا ہے کہ عمران خان دھرنے کے لیے تیار نہیں تھے، دھرنے کی بنیاد میں نے رکھی اور عمران خان کو میں نے کنوینس کرکے دھرنا جوائن کیا، دھرنوں میں عوام کی کوئی شراکت نہیں تھی، صرف میرے کارکنان تھے جے آئی ٹی کا ہر رکن وزیراعظم کے ماتحت ہے انصاف کیسے ہوگا۔

اے آر وائی نیوز سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن اور سانحہ کوئٹہ کے قتل عام پر بھی جے آئی ٹی بنی تھی، ان کی شرم ناک تاریخ عوام کے سامنے ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ جے آئی ٹی میں کام کرنے والا ہر شخص وزیراعظم کے ماتحت ہے،ماتحتوں کی جے آئی ٹی ہوگی، یہ طہارت کا سرٹیفکیٹ دینا ہے۔

طاہر القادری نے کہا کہ ریاست کا وجود نہیں، یہ ظلم اور طاقت کا راج ہے، عوام جب تک خود نہیں کھڑے ہوں گے کچھ نہیں ملے گا لیکن عوام کرپشن، بددیانتی اور چھوٹے چھوٹے مفاد پر سمجھوتا کرچکے ہیں۔

دھرنے کی بنیاد رکھنے والا میں ہوں

طاہر القادری کا کہنا تھا کہ اس دھرنے کی بنیاد رکھنے والا میں ہوں، عمران خان دھرنے کے لیے تیار نہیں تھے، انہیں کنوینس کرکے میں نے راضی کیا اور دھرنا جوائن کرایا۔

دھرنوں میں عوام نہیں صرف میرے کارکنان تھے

انہوں نے زور دے کر کہا کہ ہمارے دھرنوں میں عوام کی کوئی شراکت نہیں تھی، وہ نکلے ہی نہیں، دھرنے میں جو بھی لوگ تھے وہ صرف میرے کارکنان تھے، اگر عوام نکلتے تو دھرنے کا نتیجہ یہ نہ ہوتا۔

سربراہ عوامی تحریک نے کہا کہ عوام کا شروع سے ہی یہ عالم ہے کہ وہ حکمرانوں کے خلاف کھڑے نہیں ہوتے، موسیؑ نے جب جنگ لڑی تو عوام اس وقت بھی خاموش تھے، موسیؑ جب اپنے لوگوں کو لے کر دریائے نیل گئے جب بھی خاموش تماشائی بنے ہوئے تھے۔

انہوں نے کہا کہ عوام اگر نکلتے ہیں  تو انقلاب آتا ہے، ایران، چین، فرانس اور روس میں عوام نکلے تو انقلاب آیا، اس خطے میں جب تک عوام نہیں نکلیں گے انقلاب نہیں آئے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں