پاناما جے آئی ٹی کا تماشا ختم ہونے میں ایک ہفتہ رہ گیا ہے، طلال چوہدری -
The news is by your side.

Advertisement

پاناما جے آئی ٹی کا تماشا ختم ہونے میں ایک ہفتہ رہ گیا ہے، طلال چوہدری

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری کا کہنا ہے کہ جےآئی ٹی کا تماشا ختم ہونے میں ایک ہفتہ رہ گیا ہے، جے آئی ٹی تحقیق کرے تذلیل نہ کرے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری نے ایک بار پھر پاناما جے آئی ٹی پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ جےآئی ٹی قطری شہزادے کا بیان کیوں نہیں لے رہی ، قطری شہزادے پیچھے پیچھے اور جےآئی ٹی آگے بھاگ رہی ہے۔

طلال چوہدری نے کہا کہ جےآئی ٹی کا تماشا ختم ہونے میں ایک ہفتہ رہ گیا ہے، اپنے اصولوں سے نہ پہلے پیچھے ہٹے اور نہ اب ہٹیں گے، پاکستان میں کبھی کسی نے 3نسلوں کا حساب نہیں دیا، محمد نوازشریف پر پہلے بھی وار ہوچکے ہیںں، ہم نے 70سال کی منی ٹریل عدالت میں دی ہے۔

ریمنڈر ڈیوس کی کتاب کے حوالے سے مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ ریمنڈ ڈیوس کے کیس پر کوئی کارروائی نہیں ہوئی، ریمنڈ ڈیوس نے جو کچھ لکھا ہے، اس پرکارروائی کیوں نہیں ہوتی۔

طلال چوہدری نے مزید کہا کہ تحفظات کے باوجود نوازشریف جے آئی ٹی میں پیش ہوئے، مریم نوازکا جےآئی ٹی میں پیش ہونا بڑا فیصلہ ہے ، مریم نوازکا قصور یہ ہے کہ وہ نوازشریف کی بیٹی ہیں، سچ نوازشریف کے ساتھ ہے جیت بھی ان کی ہی ہوگی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں