The news is by your side.

Advertisement

افغانستان: فورسز کی فضائی کارروائی، کمانڈرملا دین محمد سمیت 3 کمانڈر ہلاک

کابل : افغانستان کے صوبے فرح میں فورسز نے فضائی کارروائی کی ہے جس کے نتیجے میں طالبان کے اہم رہنما ملا دین محمد سمیت کئی شدت پسند ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کی فورسز نے پیر کے روز صوبہ فرح کے مغربی حصّے میں فضائی کارروائی کرتے ہوئے مقامی طالبان کا اہم کمانڈر ملا دین محمد اپنے تین کمانڈروں سمیت ہلاک ہوگیا۔

افغان وزارت داخلہ کا کہنا تھا کہ افغان طالبان کا اہم لیڈر ملا دین محمد صوبہ فرح کے ضلع پوشت رود میں فورسز کی جانب سے کی جانے والی فضائی کارروائی میں ہلاک ہوگیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ افغانستان کا مغربی صوبہ فرح دیگر صوبوں کی نسبت کافی مستحکم ہے اور مذکورہ صوبے میں حکومت مخالف مسلح گروہ بھی صرف چند اضلاع میں سرگرم ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ صوبہ فرح کے دارالحکومت فرح سٹی میں منگل کے روز ہزاروں طالبان دہشت گردوں نے حملہ علیٰ الصبح حملہ کیا تھا۔


افغانستان ، میچ کے دوران یکے بعد دیگرے بم دھماکے، 8 افراد ہلاک


افغان طالبان کی جانب سے کیے گئے حملے کے بعد افغانشتان کی سیکیورٹی فورسز نے حملہ جوابی کارروائی کرتے ہوئے فضائی اور زمینی کارروائی کا آغاز کیا تھا۔


افغانستان: طالبان کے متعدد دہشت گرد حملے، 16 سیکیورٹی اہلکار جاں بحق


افغان حکومت کے ترجمان کا کہنا تھا کہ سیکیورٹی فورسز کی کارروائی کے نتیجے میں بدھ کے روز شہر کو دہشت گردوں سے صاف کردیا گیا تھا، تاہم شہر کے مضافات میں کچھ دہشت گرد اب بھی باقی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں