The news is by your side.

Advertisement

’’بابر اعظم شخصیت اور انگریزی میں بہتری لائیں‘‘

کراچی: قومی ٹیم کے سابق فاسٹ بولر تنویر احمد نے کپتان بابر اعظم کو مشورہ دیا ہے کہ وہ اب اپنی شخصیت اور انگریزی میں بہتری لائیں۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی کی جانب سے بابر اعظم کو ٹی ٹوینٹی کے بعد ون ڈے کا بھی کپتان مقرر کیا گیا ہے، سابق بولر تنویر احمد نے انہیں مشورہ دیا ہے کہ وہ اب اپنی انگریزی اور شخصیت میں بہتری لانے کے لیے کام کریں۔

انہوں نے بابر اعظم کو کپتانی ملنے پر مبارکباد دی اور مستقبل میں بابر کو ملنے والے چیلنجز پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ شخصیت میں بہتری سے مطلب ہے کہ کوئی شخص اپنی ڈریسنگ سینس کو تبدیل کرسکتا ہے، انہیں اپنی انگریزی میں بھی بہتری لانے کی ضرورت ہے جس کی انہیں آگے ضرورت پڑے گی۔

تنویر احمد نے کہا کہ جب بھی کوئی کپتان بن جائے تو اسے ٹاس اور میچ کے بعد گفتگو کرنی ہوتی ہے، اس کے علاوہ جب وہ مختلف ممالک کے دورے کرتا ہے تو وہ مختلف چینلز پر انٹرویو بھی دیتا ہے۔

انہوں نے اس بات پر بھی زور دیا کہ بابر کو اپنی فٹنس برقرار رکھنے کی ضرورت ہے، ایک قائد کو وقت کی پابندی اور منظم ہونے کی ضرورت بھی ہوتی ہے، جب کھلاڑی کپتان کی پیروی کرتے ہیں، اگر کپتان خود ان فٹ ہوگا تو وہ دوسرے کھلاڑیوں کو فٹنس میں بہتری لانے کا مشورہ نہیں دے سکتا۔

تنویر کے مطابق بابر ذہنی طور پر مضبوط ہو جیسے اس کی شکلوں میں تھوڑی سی کمی آجائے تو وہ ہر جگہ سے تنقید کو بہت سراہے گا، بابر اعظم کو کپتان بنانا ایک اہم اقدام ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں