The news is by your side.

Advertisement

تنزانیہ: اسکول بس حادثہ، 32 بچوں سمیت 36 افراد ہلاک

تنزانیہ : اسکول بس حادثے کے نتیجے میں 32 بچوں سمیت 36 افراد ہلاک ہوگئے ہیں، ہلاک ہونے والوں میں زیادہ تعداد بچوں کی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق تنزانیہ کے شمالی شہر اروشا  کے ایک قصبے کے قریب لکی ونسیٹ پرائمری اسکول کے طلبا و طالبات کی بس دریا میں جاگری، جس کے نتیجے میں 32 بچوں سمیت 36افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔

مقامی پولیس کے سربراہ کا کہنا تھا کہ مرنے والوں میں اسکول کے دو اساتذہ اور بس ڈرائیور بھی شامل ہیں جبکہ مرنے والوں میں 12 طلبا اور 17 طالبات شامل ہیں، جن کی عمریں 12 سے 14 سال کے درمیان تھیں۔

اطلاعات کے مطابق جس بس کو حادثہ پیش آیا اس میں اروشا کے ایک پرائمری اسکول لکی ونسیٹ کے بچے امتحان دینے کے لیے جا رہے تھے۔

اسکول کے ڈائریکٹر انوسینٹ مشی کا نے بس حادثے پر گہرے دکھ کر اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اسکول طلبا کی بس کو حادثہ بڑا نقصان ہے جب کہ حادثے میں بچنے والے 4 طلبا کی حالت خطرے سے باہر ہے، جنہیں مقامی اسپتال میں طبی امداد دی جارہی ہے۔

صدر جان مگوفولی نے متاثرہ خاندانوں سے اظہارہمدردی

دوسری جانب صدر جان مگوفولی نے متاثرہ خاندانوں سے اظہارہمدردی کرتے ہوئے کہا کہ کمسن بچوں کی موت صرف والدین کے لئے ہی تکلیف دہ نہیں بلکہ اس پر پوری قوم افسردہ ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں