The news is by your side.

Advertisement

ٹرنٹولہ مکڑی اسمگل کرنے والا گروہ گرفتار

پشاور: محکمہ جنگلی حیات نے ایک اہم کارروائی میں قیمتی مکڑی ٹرنٹولہ کی اسمگلنگ کی بڑی کوشش ناکام بنا دی، اور تین اسمگلرز کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق مانسہرہ چتر پلین سے ٹرنٹولہ مکڑی اسلام آباد اسمگل کرنے والے گروہ کو وائلڈ لائف اہل کاروں نے شاہ مقصود انٹرچینج پر گرفتار کر لیا۔

ترجمان محکمہ وائلڈ لائف حسینہ نے بتایا کہ 3 ملزمان ٹرنٹولا مکڑی کو غیر قانونی طور پر اسلام آباد اسمگل کر رہے تھے، تینوں ملزمان کو وائلڈ لائف بائیو ڈائیورسٹی ایکٹ 2015 کے تحت گرفتار کیا گیا، اور ان ملزمان کے خلاف مزید کارروائی کی جا رہی ہے۔

چیف کنزرویٹر ہزارہ سرکل محمد حسین نے بتایا کہ اس قسم کی مکڑی کی بہت سی خصوصیات ہیں، ان مکڑیوں کا شکار کر کے لوگ اس کو مہنگے داموں فروخت کرتے ہیں۔

انھوں نے بتایا کہ یہ مکڑیاں ادویات کی تیاری میں استعمال ہوتی ہیں، بالخصوص اس مکڑی کو درد کنٹرول کرنے والی دوائیوں میں استعمال کیا جاتا ہے، اور مارکیٹ میں اس مکڑی کی بڑی طلب ہے۔

محمد حسین کا کہنا تھا کہ ٹرنٹولہ مکڑی کا ماحولیاتی نظام میں بھی بہت اہم کردار ہے، یہ بہت سے حشرات کا شکار کرتی ہے، اور ماحول میں ان حشرات کی نسل کو متوازی رکھنے میں کردار ادا کرتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں