site
stats
پاکستان

کراچی: پولیس کی کارروائیاں‘ ٹارگٹ کلرہلاک‘4 ڈاکوگرفتار

Karachi

کراچی: شہرقائد کے مختلف علاقوں میں پولیس کی کارروائیوں میں ایک ٹارگٹ کلر ہلاک جبکہ 4 ڈاکوؤں کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کےعلاقے کورنگی میں ایس آئی یو کی کارروائی میں پولیس اہلکاروں کی ٹارگٹ کلنگ میں ملوث ایک ٹارگٹ کلرعابد ہلاک اور دوسرا فرارہونے میں کامیاب ہوگیا۔

پولیس حکام کے مطابق ٹارگٹ کلرعابد نے اجمیرنگری تھانے کی حدود میں ایک کانسٹیبل کو قتل کیا تھا۔

دوسری جانب پولیس نے کراچی میں محمد خان گوٹھ میں کارروائی کرکے دو ڈاکوؤں کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا جبکہ ایک ڈاکو فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔

پولیس کے مطابق گرفتارملزمان کےقبضےسے 2 پستول اورایک موٹرسائیکل برآمد کرلی ہے۔

ادھر کراچی کے علاقے ناگن چورنگی کے قریب 3ڈاکوؤں نےکار سوارکولوٹ کرفرارہونےکی کوشش کی، کارسوارنے ڈکیتوں کا تعاقب کرکے کارسے ٹکرمار کر 2 کوزخمی کردیا۔

ڈاکوؤں کودیکھ کرعوام جمع ہوگئی اورڈکیتوں کی درگت بنا دی، ڈکیتوں کا ایک ساتھی فرار ہوگیا جبکہ زخمی ڈکیتوں کو تشدد کے بعد پولیس کے حوالے کردیا۔


لیاقت آباد، مزار کی چھت پرچھپایا گیا اسلحہ برآمد


یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی میں لیاقت آباد کے علاقے حاجی مرید گوٹھ کے قبرستان میں رینجرز نے کارروائی کرتے ہوئے مزار کی چھت سے اسلحہ اور گولیاں بر آمد کرلیں تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top