The news is by your side.

Advertisement

مسئلہ کشمیر پرتمام حکومتی ادارے ایک پیج پرہیں، ترجمان دفترخارجہ

اسلام آباد : ترجمان دفترخارجہ نفیس زکریا نے کہا ہے کہ مسئلہ کشمیر پر تمام حکومتی ادارے ایک پیج پرہیں۔ آثاربتا رہے ہیں کشمیر کی تحریک کو شکست نہیں دی جا سکتی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں کشمیرسیمینار سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ ترجمان دفترخارجہ نفیس زکریا نے کہا کہ پاکستان میں ہرایک کی زبان پر کشمیر کی صورت حال کا تذکرہ ہے۔

کشمیر پر کبھی مؤقف تبدیل نہیں ہوا۔ نفیس ذکریا کا کہنا تھا کہ یہ بات سمجھنے کی ضرورت ہے کہ بھارت کشمیر پر قبضہ کرنا کیوں چاہتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان نے نہتے کشمیریوں پر بھارتی مظالم سے عالمی برادری کو مؤثر طریقے سے آگاہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ مختلف ممالک کے ساتھ ساتھ عالمی فورمز پر بھی وفود بھجوائے جائیں گے۔

ترجمان دفترخارجہ نے کہا کہ برہان وانی سمیت ایک لاکھ سے زائد شہید کشمیریوں کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں۔ کشمیرکی تحریک اپنی ہے۔ اتنی بڑی تحریک باہر سے بیٹھ کر نہیں چلائی جا سکتی۔

دوسری جانب بھارت میں پاکستان کے ہائی کمشنرعبدالباسط نے نئی دہلی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت کومسئلہ کشمیر پر بات چیت کی دعوت دی تھی تاہم اس پرپیشرفت نہ ہوسکی۔

انہوں نے کہا کہ سب جانتے ہیں کہ پاکستان نے مذاکرات کے لئے ایک قدم آگے بڑھایا لیکن وہ کارگرنہ ہوسکا۔ ان کا کہنا تھا کہ کشمیرکا مسئلہ حل کرنے کے لئے مذاکرات کی ضرورت ہے اور یہی اس کا واحد حل ہے۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں