The news is by your side.

Advertisement

توفیق عمر کورونا وائرس سے صحت یاب، مداحوں کو اہم پیغام دے دیا

لاہور : کوورنا وائرس میں مبتلا ہونے والے سابق ٹیسٹ کرکٹر اور قومی جوئیر سلیکشن کمیٹی کے رکن توفیق عمر مکمل طور پر صحت یاب ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق سابق قومی ٹیسٹ بیٹسمین اور جونیئر سلیکشن کمیٹی کے رکن توفیق عمر کورونا وائرس سے نجات کے بعد مکمل طور پر صحت یاب ہو گئے ہیں جنہوں نے 14 روز آئسولیشن میں رہنے کے بعد دوبارہ ٹیسٹ کرایا جس کا نتیجہ منفی آیا ہے۔

اس حوالے سے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے توفیق عمر کا کہنا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے مجھ پر خاص کرم نوازی کی ہے اب مکمل طور ہر صحت یاب ہوچکا ہوں۔

38سالہ سابق کرکٹر کا کہنا ہے کہ نے اپنے تمام مداحوں بیماری کے دوران نیک خواہشات کے پیغامات بھیجنے والوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ اس مشکل وقت میں ہر کوئی اپنا بہت زیادہ خیال رکھے، کورونا وائرس سے بچاؤ کے لیے تمام تر احتیاطی تدابیر پر سختی سے عمل کریں۔

ٹیسٹ اوپنر نے واضح کیا ہے کہ اگر خدانخواستہ کورونا ٹیسٹ پازیٹو آنے کی صورت میں پریشان نہ ہوں، اپنی قوت مدافعت کو بڑھانے پر توجہ دیں، میری طرح خود کو گھر پر آئسولیٹ کرکے ایک کمرے تک محدود کرلیں، خصوصاً بچوں اور گھر میں موجود معمر افراد سے دور رہیں۔

واضح رہے کہ توفیق عمر نے 44 ٹیسٹ اور 22 ون ڈے انٹرنیشنل (ون ڈے) میں پاکستان کی نمائندگی کی جبکہ ہر فارمیٹ میں بالترتیب 2963 رنز اور 504 رنز بنائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں