The news is by your side.

Advertisement

امریکی گلوکارہ “ٹیلر سوئفٹ” ٹک ٹاکر بن گئیں، ، پہلی ویڈیو کیا تھی؟

امریکی گلوکارہ ٹیلر سوئفٹ نے بھی لپ سنکنگ ایپ ٹک ٹاک پر اپنا اکاؤنٹ بنالیا ہے۔

ٹیلر سوئفٹ کے ٹک ٹاک کی دنیا میں قدم رکھنے کی دیر تھی کہ ان کے مداحوں نے انہیں اس سوشل میڈیا ایپ پر تیزی سے فالو کرنا شروع کیا، ٹیلر سوئفٹ کی ٹک ٹاک ایپ پر اپنا اکاؤنٹ بنانے کےبعد ان کی پہلی ویڈیو اپلوڈ کرتے ہی صرف چند منٹ میں ہی ان کے فالوورز کی تعداد 10 ہزار سے زائد ہوگئی ہے۔

امریکی گلوکارہ کے ٹک ٹاک اکاؤنٹ پر اب تک 64 ہزار سے زائد فالوورز بن گئے ہیں جبکہ ان کی پوسٹ کی گئی ویڈیو کو ایک گھنٹے میں 50 ہزار مرتبہ پسند کیا گیا اور 11 ہزار مرتبہ شیئر کیا گیا ہے۔

اپنی پہلی ویڈیو کے کیپشن میں ٹیلر سوئفٹ نے لکھاکہ ’اس وقت بہت کچھ چل رہا ہے، ریڈ (مائی ورژن)وینائل میری سائٹ پر پِری سیل کےلیے تیار ہے اور اوہ میں ٹک ٹاک پر ہوں تو اب یہ گیم بھی شروع ہونے دیں۔‘

گلوکارہ کےپہلی پوسٹ کرنے کے فورا بعد ہی ان کے مداحوں نےپوسٹ پرمختلف قسم کے تبصروں کاآغاز کیا، ایک مداح نے تبصرہ کیا کہ ’آپ کے پرستار پہلے ہی اس ایپ پر موجود ہیں۔ مجھے نہیں لگتا کہ آپ کو اندازہ ہے کہ آپ کے یہاں کتنے چاہنے والے ہیں۔ میں آپ کو ٹک ٹاک پرخوش آمدید کہتا ہوں ـ‘

دوسری جانب ہالی ووڈ گلوکارہ ٹیلر سوئفٹ رولنگ اسٹون کی جانب سے جاری کردہ مختلف گلوکاروں کے البمز پر پہلے نمبر پر آگئیں، ٹیلر سوئفٹ کا البم فیئر لیس سب سے زیادہ سنا جانے والا البم بن گیا۔

ویب سائٹ رولنگ اسٹون کی لسٹ کے مطابق آج سے چار ماہ قبل ٹیلرسوئفٹ 9 سے 15 اپریل تک228.1 ملین آڈیو اسٹریمز کی حیثیت سے پہلے نمبر پر رہیں۔

یاد رہے کہ ٹیلر سوئفٹ مسلسل چھٹی بار سال کی بہترین گلوکارہ کا ایوارڈ بھی اپنے نام کرچکی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں