سرعام کی ٹیم نے 14 اگست تک ہدف مکمل کرنے کا اعلان کیا تھا
The news is by your side.

Advertisement

شجر کاری مہم، سرعام کا 14 لاکھ پودے لگانے کا ہدف مکمل، اگلا ٹارگٹ بھی سامنے آگیا

سرعام کی ٹیم نے 14 اگست تک ہدف مکمل کرنے کا اعلان کیا تھا

کراچی: اے آر وائی کی ٹیم سرعام نے چودہ اگست سے قبل ہی ملک بھر میں 14 لاکھ پودے لگانے کا ہدف مکمل کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی کے پروگرام سرعام کے میزبان اور سینئر صحافی اقرار الحسن نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ویڈیو شیئر کی جس میں انہوں نے سرعام کے جانبازوں کو شاباش دی۔

اقرار الحسن کا کہنا تھا کہ سرعام کے جانبازوں اور شہریوں نے شبانہ روز انتھک محنت کرتے ہوئے 14 لاکھ لگانے پودے کا ہدف جشن آزادی سے قبل پورا کرلیا مگر ابھی کام روکنا نہیں ہے۔

مزید پڑھیں: 71 سیکنڈ میں 71 پودے لگانے کا ریکارڈ

ویڈیو پیغام میں اُن کا کہنا تھا کہ چودہ اگست کا سورج طلوع ہونے تک شجر کاری مہم کو زور و شور سے جاری رکھنا ہے اور پھر دوپہر تین بجے ہم سب مزار قائد کے وی آئی پی گیٹ پر جمع ہو کر اطمینان کے ساتھ بابائے قوم کو سلام پیش کریں گے کیونکہ ہم نے اپنا فرض مکمل کیا۔

اقرار الحسن کا کہنا تھا کہ ہم سب مل کر قائد اعظم کو بتائیں گے کہ ہم نے اپنے حصے کا کام کرتے ہوئے ملک کو سرسبز و شاداب بنا دیا اور پھر سب مل کر پاکستان زندہ باد کا نعرہ بھی لگائیں گے۔

واضح رہے کہ اے آر وائی کے پروگرام سرعام کی ٹیم اور رضا کاروں نے 71ویں یوم آزادی سے قبل ملک بھر میں چودہ لاکھ درخت لگانے کی مہم کا آغاز کیا تھا جس میں معروف شخصیات سمیت عوام نے بڑھ چڑھ کر حصہ لیا۔

یہ بھی پڑھیں: یوم آزادی سے قبل 14 لاکھ درخت لگانے کا عزم، سرعام کی شجر کاری مہم کا آغاز

اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام ’’ سرعام ‘‘ کے اینکر اور سینئر صحافی اقرار الحسن اور اُن کی ٹیم نے چودہ اگست سے تک ملک کو 14 لاکھ درخت دینے کے عزم کا بیڑہ اٹھایا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں