site
stats
انٹرٹینمںٹ

بھتے کی ’پرچی‘ بھیجتی حریم فاروق

اے آر وائی فلمز کے زیر اہتمام پیش کی جانے والی ایک اور فلم ’پرچی‘ کی پہلی شاندار جھلک جاری کردی گئی جس میں حریم فاروق غنڈہ گردی کرتی ہوئی کافی خوبصورت اور منفرد نظر آرہی ہیں۔

اے آر وائی فلمز، آئی آر کے فلمز اور عارف لاکھانی فلمز کی مشترکہ پیشکش اور اظفر جعفری کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم پرچی کے مرکزی کرداروں میں حریم فاروق اور علی رحمٰن خان شامل ہیں۔

حریم فاروق اس سے پہلے اے آر وائی فلمز کے زیر اہتمام بننے والی ایک اور فلم دوبارہ پھر سے میں بھی شاندار اداکاری کا مظاہرہ کر چکی ہیں۔

پرچی کے حال ہی میں جاری کیے جانے والے ٹیزر میں حریم فاروق کافی منفرد نظر آرہی ہیں جس میں وہ غنڈہ گردی، مار دھاڑ کرتی اور بھتے وصول کرتی دکھائی دے رہی ہیں اور یہ کہنا غلط نہ ہوگا کہ بلاشبہ اس کردار میں وہ بہترین دکھائی دے رہی ہیں۔

ٹیزر کا آغاز ان کے غصیلے تاثرات سے ہوتا ہے جس میں وہ ایک سہمے ہوئے شخص سے سوال کرتی نظر آتی ہیں، ’کس نے مخبری کی‘؟

فلم بظاہر بھتہ خوری کے موضوع پر مبنی نظر آتی ہے جس میں فلم کے مختلف کرداروں کو ایک پرچی میں گولی وصول ہوتی ہے اور پرچی پر مطلوبہ رقم اور اسے ادا کرنے کی مدت لکھی ہوتی ہے۔

ٹیزر میں سسپنس کا عنصر بھی برقرار رکھا گیا جس نے فلم بینوں کے تجسس میں مزید اضافہ کردیا ہے۔

فلم کے دیگر کرداروں میں احمد علی اکبر، شفقت خان، عثمان مختار اور شفقت چیمہ بھی شامل ہیں۔

ٹیزر میں حریم فاروق کو غنڈہ گردی کے ساتھ ساتھ رقص کرتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے۔

مذکورہ ٹیزر کو دیکھتے ہوئے یہ بات نہایت واضح معلوم ہوتی ہے کہ اے آر وائی فلمز کی کاوش پرچی پاکستانی فلم انڈسٹری کے لیے ایک اور سنگ میل ثابت ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top