site
stats
حیرت انگیز

لڑکی نے شہرت کے چکر میں بوائے فرینڈ کی جان لے لی

امریکہ میں لڑکی نے سوشل میڈیا پر شہرت پانے کے لیے اسٹنٹ کرتے ہوئے اپنے دوست پرگولی چلادی، جس کے نتیجے میں نوجوان موقع پر ہی جاں بحق ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق  امریکہ  19 سالہ لڑکی نے  سماجی رابطے کے لیے ویڈیوز کی ویب سائٹ یو ٹیوب پر شہرت حاصل کرنے کے لئے اپنے ہی دوست پرفائرکرکے اس کی جان لے لی۔

مذکورہ واقعہ پیر کی شام ساڑھے چھ بجے پیش آیا، اسٹنٹ کو شوٹ کرنے کے لیے مونا نے ایک کیمرہ گاڑی کے پیچھے اور ایک قریب ہی رکھا ، جس کے بعد مونا نے گولڈ ڈیزرٹ ایگل نامی پچاس بور کی ہینڈگن سے اپنے دوست کے سینے پرفائرکیا، جس پرنوجوان موقع پرہی دم توڑگیا۔

دوسری جانب مونا لیزا پیرز کو پیڈرو نامی نوجوان کے قتل کے جرم میں گرفتار کرلیا گیا اورملزمہ کو دس سال قید کی سزا کے ساتھ بیس ہزار ڈالر جرمانہ بھی عائد کردیا گیا ہے۔

 مونا لیزا کا اپنے بوائے فرینڈ روئزکو گولی مارنے والے واقعہ سے قبل کہنا تھا کہ ’’ہماری ویڈیوز کو تین لاکھ لوگ اب تک دیکھ چکے ہیں‘‘۔ اس ٹویٹر پر اپنے پیغام میں یہ بھی کہا تھا کہ ’’وہ اور اس کا دوست اب تک کی سب سے خطرناک ویڈیو شوٹ کرنے جارہے ہیں‘‘ اوریہ کہ ’’یہ  پیڈرو کا آئیڈیا ہے میرا نہیں‘‘ اوریہ ہم دونوں کی ایک ساتھ آخری ویڈیو ہوگی۔

 مقامی حکام کا کہنا ہے کہ مذکورہ واقعے کی ویڈیو شیئر نہیں کی جاسکتی ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top