لندن میں چاقو زنی کی ایک اور واردات، 2 افراد زخمی London knife crime
The news is by your side.

Advertisement

لندن میں چاقو زنی کی ایک اور واردات، 2 افراد زخمی

لندن: برطانوی دارالحکومت لندن میں چاقو زنی کی ایک اور واردات ہوئی جس کے نتیجے میں 2 افراد زخمی ہوگئے، کوئی گرفتاری عمل میں نہ آسکی، نارتھ لندن میں چوروں سے مزاحمت پر 98 سالہ شخص زخمی ہوگیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جنوب لندن میں چاقو کے وار سے دو افراد زخمی ہوگئے، جنہیں طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کردیا گیا، تاہم کوئی گرفتاری عمل میں نہ آسکی، تحقیقات جاری ہیں۔

لندن ایمبولینس سروس کے ترجمان کے مطابق دونوں زخمیوں کو ٹراما سینٹر منتقل کردیا گیا ہے زخمیوں کی حالت خطرے سے باہر بتائی جاتی ہے۔

چھ روز قبل 16 سالہ لڑکا جون تلسی ہل میں چاقو کے وار سے ہلاک ہوگیا تھا، رپورٹ کے مطابق رواں سال چاقو کے وار سے ہلاکتوں کی تعداد 119 تک جاپہنچی ہے۔

ایک دوسرے واقعے میں نارتھ لندن میں چوروں سے مزاحمت پر 98 سالہ معمر شہری زخمی ہوگئے، 98 سالہ شخص پیٹروگاؤلڈسٹون کی حالت ایسٹ لندن کے ایک ہسپتال میں نازک ہے اور وہ زندگی اور موت کی کشمکش میں مبتلا ہے۔

پولیس ابھی تک اس حملے کے سلسلہ میں کسی کو گرفتار کرنے میں کامیاب نہیں ہوئی ہے، 78 سالہ پیوگومز نے بتایا کہ کئی سال قبل ان کی اہلیہ کے انتقال کے بعد سے وہ بہت کم ہی گھر سے باہر نکلتے تھے۔

پولیس کو گھر کی تلاشی کے دوران پتا چلا ہے کہ گھر سے ایک ٹیلی وژن اور پیٹرو گاؤلڈسٹون کی ذاتی اشیا چور لے گئے تفتیشی انسپکٹر نے اسے ایک مجبور اور بے بس پنشنر پر بہیمانہ اور احمقانہ حملہ قرار دیا ہے، جس طرح تشدد کیا گیا وہ طاقت کا بے جا استعمال تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں