تحریک قصاص حکمرانوں کو منطقی انجام تک پہنچائے گی، طاہر القادری -
The news is by your side.

Advertisement

تحریک قصاص حکمرانوں کو منطقی انجام تک پہنچائے گی، طاہر القادری

لاہور : سربراہ پاکستان عوامی تحریک علامہ طاہرالقادری نے کہا کہ حکومت کے خلاف تحریک قصاص کا پہلا مرحلہ چھ اگست سے شروع ہوگا۔

لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب میں ڈاکٹر طاہرالقادری نے کہا کہ ’’ وزیر اعظم میاں نواز شریف اور میاں شہباز شریف مجوزہ قوانین میں تبدیلی کرکے عدالتی اختیارات ایس ایچ او کو دینا چاہتے ہیں، جس کے لئے مسودہ قانون تیار کرلیا گیا ہے۔

انہوں نے پنجاب کے ارکان پارلیمنٹ سے اپیل کی کہ وہ ظلم کا حصہ نہ بنیں اور اس کے خلاف اپنی آواز بلند کریں، انہوں نے یہ دعویٰ کیا کہ ’’وزیر اعظم اور وزیر اعلیٰ پنجاب کے عملے میں اُن کے عقیدت مند موجود ہیں اسی لیے یہ خبر پہلے سے علم میں آگئی‘‘۔

سربراہ عوامی تحریک کا کہنا تھا کہ ’’دوسری بار شریف برادران کو بچانے کی کوشش کی جارہی ہے اور حکمران دوسری بار انصاف کا قتل عام کرنے کی تیاریوں میں مصروف ہیں، قوانین میں ترامیم کر کے پرائیوٹ استغاثہ کے اختیارات میں کمی کی جارہی ہے اور اس کے اختیارات پولیس کو دئیے جا رہے ہیں۔

علامہ طاہر القادری کا کہنا تھا کہ ’’مجوزہ ترامیم کے بارے میں ریاستی اداروں اور بار ایسوسی ایشنز کو آگاہ کردیا ہے اور اس ترمیم کے خلاف سپریم کورٹ جانے کی تیاری کررہے ہیں، اُن کا مزید کہنا تھا کہ ’’6 اگست سے شروع ہونے والی تحریک حکمرانوں کو منطقی انجام تک پہنچائی گی ، فائنل راؤنڈ کب ہوگا یہ کہنا قبل ازوقت ہے تاہم امید ہے کہ تین کے بعد چوتھے راؤنڈ کی ضرورت پیش نہیں آئے گی۔

قادری صاحب نے مزید کہا کہ ’’اکیلے راؤنڈ کھیلنے نہیں جارہا جو بھی فیصلہ کروں گا اپوزیشن سے مشاورت کے بعد کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں