The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کی ہدایت پر پنجاب میں بے سہارا افراد کے لیے عارضی پناہ گاہیں قائم

لاہور: وزیر اعظم عمران خان کی ہدایات پر بے سہارا افراد کے لیے پنجاب کے 36 اضلاع میں 92 عارضی پناہ گاہیں قائم کردی گئیں جن میں 15 سو سے زائد بے گھر افراد کو منتقل کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان اور وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی ہدایات پر بے سہارا افراد کے لیے اقدامات کرتے ہوئے پنجاب کے 36 اضلاع میں 92 عارضی پناہ گاہیں قائم کردی گئیں۔

92 عارضی پناہ گاہوں میں 17 سو افراد کو منتقل کیا جا چکا ہے جنہیں کھانے پینے کی سہولت بھی دی جا رہی ہے۔ بہاولپور ڈویژن کے 3 اضلاع میں 8 پناہ گاہیں قائم کی گئی ہیں جن میں 241 افراد کو منتقل کیا گیا ہے۔

ڈیرہ غازی خان ڈویژن کے 4 اضلاع میں 5 پناہ گاہیں قائم کی ہیں، ان پناہ گاہوں میں 60 افراد کو منتقل کیا گیا ہے۔ فیصل آباد ڈویژن کے 4 اضلاع میں قائم کی جانے والی 16 پناہ گاہوں میں 563 افراد اور گوجرانوالہ ڈویژن کے 6 اضلاع میں قائم کی جانے والی 10 پناہ گاہوں میں 108 افراد کو منتقل کیا گیا ہے۔

اسی طرح لاہور ڈویژن کے 4 اضلاع میں 11 پناہ گاہیں قائم کی گئی ہیں جن میں 157 افراد کو منتقل کیا گیا ہے۔ ملتان ڈویژن کے 4 اضلاع کی 8 پناہ گاہوں میں 280 اور راولپنڈی ڈویژن کے 4 اضلاع کی 5 پناہ گاہوں میں 127 افراد کو منتقل کیا گیا ہے۔

ساہیوال ڈویژن کے 3 اضلاع میں 5 پناہ گاہیں قائم کی گئی ہیں جن میں 64 افراد کو رکھا گیا ہے جبکہ سرگودھا ڈویژن کے 4 اضلاع میں 24 پناہ گاہیں قائم کی گئی ہیں جن میں 100 افراد کو منتقل کر دیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ وزیر اعظم عمران خان نے گزشتہ روز ہدایت کی تھی کہ شدید سردی میں کوئی بھی شخص بغیر شیلٹر کے نہ رہے۔ پنجاب اور پختونخواہ کے وزرائے اعلیٰ اس بات کو یقینی بنائیں۔

وزیر اعظم نے کہا تھا کہ جو افراد پناہ گاہوں میں نہیں انتظامیہ ان کو کھانا اور عارضی پناہ گاہیں فراہم کرے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں