The news is by your side.

Advertisement

اینکرمرید عباس قتل کیس میں پھر نیا موڑ

کراچی : کراچی کی انسداد دہشت گردی عدالت نے اینکرمرید عباس قتل کیس سے دہشت گردی کی دفعات ختم کردیں ، ملزم عاطف زمان نے دہشت گردی کی دفعات کوچیلنج کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں اینکرمرید عباس سمیت دو افراد کے قتل کیس میں پھر نیا موڑ آگیا، کراچی کی انسداد دہشت گردی عدالت نے مقدمے سے دہشت گردی کی دفعات ختم کردیں اور کیس دوبارہ سیشن عدالت بھیج دیا اور کہا لین دین پرقتل کاکیس سیشن عدالت میں چلنا چاہیئے۔

وکیل صفائی نے دلائل دئیے کہ لین دین کےتنازع پرقتل کا کیس سیشن عدالت میں چلنا چاہیئے، جس پر مدعی کے وکیل کا کہنا تھا کہ قتل کے بعد اب تک علاقے کی مارکیٹیں سنسان ہیں، لوگ خوف زدہ ہیں۔

عدالت نے فریقین کو سننےکے بعد کیس منتقلی کا حکم دیتے ہوئے سماعت سات اکتوبر تک ملتوی کردی۔

پولیس کاکہنا ہے کہ مقدمے کی سیشن عدالت منتقلی کے خلاف اعلی عدالت سے رجوع کیا جائےگا ، تفتیشی افسرکے مطابق عاطف زمان نے شہر میں دہشت پھیلائی، ثبوت دیں گے۔

یاد رہے ملزم عاطف زمان نے دہشت گردی کی دفعات  کو چیلنج کیا تھا ۔

واضح رہے 3 ماہ قبل ملزم عاطف زمان نے پیسوں کی تنازع پر اینکر مرید عباس اور مشترکہ دوست خضر حیات کو قتل کر دیا تھا، جب پولیس ملزم کو گرفتار کرنے پہنچے، تو اس نے خود کو گولی مار لی، مگر طبی مدد ملنے کے بعد وہ بچ گیا۔

اس کیس نے ملک بھر میں‌ کھلبلی مچا دی اور کروڑوں کے فراڈ کا انکشاف ہوا، جس میں میڈیا انڈسٹری سمیت مختلف شعبوں کی اہم شخصیات کا پیسہ لگا ہوا تھا۔

ابتدا میں اپنے جرم کا اعتراف کرنے والے عاطف زمان نے بعد ازاں عدالت میں کیس لڑنے کا فیصلہ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں