The news is by your side.

امریکا اور برطانیہ دہشتگردوں کو یوکرین بھیج رہے ہیں، روس کا الزام

ماسکو : روس کی قومی سیکورٹی کے سربراہ نے الزام عائد کیا ہے کہ مغربی ممالک عالمی دہشت گردوں کو یوکرین کی مدد کیلئے کیف میں جمع کررہے ہیں۔

یوکرین میں غیرملکی دہشت گردوں کی موجودگی کے بارے میں روس کے وزیر خارجہ نے بھی کہا ہے کہ مغربی ممالک نے یوکرین کی آڑ میں روس کے خلاف ایک وسیع جنگ شروع کر رکھی ہے۔

روسی خبر رساں ایجنسی کے مطابق کامن ویلتھ آف نیشنز کے سیکورٹی مشیروں کے اجلاس سے خطاب میں روس کے قومی سیکورٹی کے مشیر نیکولائی پیتروسیف نے کہا کہ یوکرین میں روس کے خصوصی آپریشن کے دوران امریکا اور برطانیہ کی خفیہ ایجنسیاں، یوکرین کی مدد کرنے کے لئے دوسرے ممالک کے دہشت گردوں کو جمع کرکے کی ایف پہنچا رہی ہیں۔

اس سے پہلے بھی روس کی جانب سے یہ اعلان کیا جا چکا ہے کہ ماسکو کا مقابلہ کرنے کے لئے مغرب، دہشت گردوں کو یوکرین بھیج رہا ہے۔ روسی حکام کے مطابق گزشتہ دو ہفتے کے دوران جنگ میں کم از کم 2سوغیرملکی دہشت گرد ہلاک ہوچکے ہیں۔

عالمی دہشت گردوں کو یوکرین میں جمع کیا جا رہا ہے، روس کا دعوی

روسی نیشنل سیکورٹی کے سربراہ نیکولائی پتروشیف نے دولت مشترکہ ممالک کے سیکورٹی سربراہوں سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ روس کے یوکرین میں خصوصی آپریشن کے دوران امریکا اور برطانیہ کی انٹیلی جنس ایجنیساں بین الاقوامی دہشت گردوں کو کیف حکومت کی مدد کے لئے بیرونی ممالک سے یوکرین لا رہے ہیں۔

ماسکو نے ہفتے کے دن اعلان کیا تھا کہ وہ یوکرین کی جانب سے کریمیا کی بندرگاہ سواستاپول پر دہشت گردانہ حملے کے بعد گندم کی راہداری کی معاہدے سے علیحدگی اختیار کر رہا ہے۔

روسی وزارت دفاع نے اس معاہدے سے علیحدگی کی وجہ یوکرین میں برطانوی ماہرین کی مدد سے سیواستوپول میں روسی بحری بیڑے پر ڈورن حملے ہونا بتائی تھی۔

بدھ کے دن ماسکو نے اعلان کیا تھا کہ وہ ترکی اور اقوام متحدہ کی ثالثی سے دوبارہ یوکرینی گندم کی ایکسپورٹ معاہدے میں دوبارہ شریک ہونے پر راضی ہوگیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں