site
stats
حیرت انگیز

ٹیکساس :42سالہ خاتون نے ملینیا ٹرمپ کی ہم شکل بننے کے شوق میں 9سرجریاں کرالیں

واشنگٹن : کہتے ہیں شوق کا کوئی مول نہیں، ٹیکساس کی بیالیس سالہ خاتون کو ملینیا ٹرمپ کی ہم شکل بنےکا ایسا شوق چرایا کے خاتون نے اپنے چہرے کی نو سرجریز کرا لیں۔

امریکہ کی بیالیس سالہ انٹیریر ڈیزائنر کلاڈیا سیرا کو خاتون اول کی ہم شکل بنے کا ایسا شوق چڑھا کے ان کو روکنا کسی کے بس کی بات نہ رہی۔ کلاڈیا کا کہنا ہے کہ میلانیا ٹرمپ ایک مکمل خاتون ہیں اور ہر کوئی ان جیسا بننا چاہے گا

بیالیس سالہ خاتون نے ملینیا ٹرمپ جیسا دیکھنے کیلئے اپنے چہرے کی نو سرجریز کرائی اور 50 ہزار ڈالر خرچ کر ڈالے۔

 

ہیوسٹن شہر کے مشہور پلاسٹک سرجن فرینکلین روز سر کے بالوں سے لے کر آنکھوں کی پتلیوں، ناک اور ہونٹ سمیت پیر کی ایڑیوں تک سب کچھ ملینیا جیسا بنانے کے لیے پر عزم تھے۔

 

بیالیس سالہ خاتون نے کپڑے تک اپنی پسندیدہ شخصیت جیسے خرید لیے، نویں اور آخری سرجری کے کئی دن بعد جب کلاڈیا مقامی پارٹی میں شریک ہوئیں تو ان کا شاندار استقبال کیا گیا اور سیلفی لینے کا تانتا بن گیا ۔

میں بہت خوش ہوں کہ میں اب کیسی لگتی ہوں، جب میں آئینے میں اپنے آپ کو دیکھتی ہوں ماضی اور اب میں فرق مجھے حیران کردیا ہے اور مجھے یقین نہیں آتا کہ یہ میں ہوں۔


مزید پڑھیں : امریکی خاتون اول میلانیا ٹرمپ کی ہم شکل


اس سے قبل مریکی خاتون اول میلانیا ٹرمپ کی مشابہہ اسرائیلی ماڈل میرا تزر منظر عام پر آئی، میرا کے میلانیا ٹرمپ سے شکل اور اور چہرے کے نقوش اس حد تک ملتے ہیں کوئی بھی دیکھے تو میلانیا ٹرمپ کا گماں ہوتا تھا۔

میرا کسی بھی تقریب میں “ملانیا” کے طور پر شرکت کرنے کا معاوضہ 3 ہزار ڈالر سے زیادہ لیتی ہے۔

ماڈل کا کہنا تھا کہ میں نے کبھی نہیں سوچا تھا کہ میں خاتون اول میلانیا کی طرح دیکھو ، لیکن جب فوٹو گرافر ایک دن میلانیا ٹرمپ کی طرح کے کپڑے پہنائے تو احساس ہوا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top