The news is by your side.

Advertisement

ریسٹورنٹ میں خوفناک چیز دیکھ کر خاتون کی روح فنا ہو گئی (کمزور دل افراد ویڈیو نہ دیکھیں)

بینکاک: گھر یا کسی اور جگہ چھپکلی کا نظر آنا کچھ لوگوں کے لیے خوف ناک ہو سکتا ہے، لیکن اگر چھپکلی اتنی بڑی سائز کی نکل آئے تو بلاشبہ معاملہ بھیانک ہو سکتا ہے۔

ابھی کچھ عرصہ پہلے، ایک ویڈیو میں دیکھا گیا تھا کہ تھائی لینڈ کی ایک سپر مارکیٹ میں ایک دیو ہیکل چھپکلی (جسے مانیٹر چھپکلی کہا جاتا ہے) شیلفوں میں تباہی مچا رہی ہے۔

اب تھائی لینڈ میں ایک اور عوامی مقام پر ایک بڑی چھپکلی کے واقعے نے انٹرنیٹ پر لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کر لیا ہے، یہ واقعہ ایک ریسٹورنٹ کا ہے، جہاں ایک خاتون نے اچانک مانیٹر چھپکلی اپنے بہت قریب دیکھ لی، اور اس کی روح جیسے فنا ہو گئی۔

یہ واقعہ کیمرے میں قید ہوا اور یوٹیوب چینل وائرل ہاگ پر شیئر کیا گیا، اسے اب تک 14,000 سے زیادہ لوگوں نے دیکھا ہے، 56 سیکنڈ کی ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک عورت کرسی پر کھڑی ہے اور فرش پر رینگنے والے جانور کو دیکھ کر خوف سے چیخ رہی ہے۔

خاتون نے جب اتنی بڑی چھپکلی کو اپنے اتنے پاس دیکھا تو دہشت کے مارے اچھل کر کرسی پر چڑھ گئیں، کلپ میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایک آدمی چھپکلی کو عورت سے دور کرنے کی کوشش کر رہا ہے، لیکن وہ بھی اس کے قریب آنے سے ڈرتا ہے، کیوں کہ رینگنے والا جانور اسے اپنے قریب نہیں آنے دیتا۔

مذکورہ شخص چپل نکال کر بھی چھپکلی کو باہر کا راستہ دکھانے کی کوشش کرتا ہے لیکن ناکام ہو جاتا ہے، آخر کار وہ ایک ڈنڈا لے کر آتا ہے اور چھپکلی کے کھلے منہ میں اسے پھنسا کر زمین پر دبا دیتا ہے۔ اس دوران ویڈیو میں خاتون کو مسلسل چیختے اور روتے دیکھا جا سکتا ہے۔

مانیٹر لیزرڈ کو باہر نکالے جانے کے بعد خاتون کو پرسکون ہو کر ہنستے ہوئے بھی دیکھا جا سکتا ہے، جو آنکھوں سے آنسو پونچھ رہی ہے۔ یہ واقعہ تھائی لینڈ کے 8 فروری کو پیش آیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں