The news is by your side.

Advertisement

ملک کی ترقی کا دار و مدار انفارمیشن ٹیکنالوجی پر ہے: اسد عمر

پشاور: پی ٹی آئی رہنما اور سابق وزیر خزانہ اسد عمر نے کہا ہے کہ ملک کی ترقی کا دار و مدار انفارمیشن ٹیکنالوجی پر ہے، نوجوانوں کو آئی ٹی شعبے میں اپنی صلاحیتیں اجاگر کرنی ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر خزانہ اسد عمر نے پشاور میں منعقدہ ڈیجیٹل یوتھ سمٹ میں خطاب کرتے ہوئے کہا میں اس کانفرنس کی کام یابی پر کے پی کو مبارک باد دیتا ہوں۔

انھوں نے کہا انفارمیشن ٹیکنالوجی میرا پسندیدہ شعبہ ہے، ملک کی ترقی کا دار و مدار انفارمیشن ٹیکنالوجی پر ہے، نوجوان اپنی صلاحیتیں اس شعبے میں اجاگر کریں۔

اسد عمر کا کہنا تھا آئی ٹی کی وجہ سے نوجوان دوسرے شعبوں کو بھی ترقی دے سکتے ہیں، ہمیں نوجوانوں کو آئی ٹی کے میدان کے لیے تیار کرنا ہے، نوجوانوں کو مضبوط کر کے ہر قسم کی جنگ جیتی جا سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  تاجر، صنعتکار اور کسان کی ناکامی حکومت کی ناکامی ہے: اسد عمر

گزشتہ روز فیصل آباد میں ایک تقریب سے خطاب میں اسد عمر نے کہا عمران خان دلیرانہ فیصلے کرنے کی ہمت رکھتے ہیں، 70 سال سے کشمیریوں کے ساتھ ظلم ہو رہا ہے ہر پاکستانی ان کے ساتھ ہے، وزیر اعظم نے جس طریقے سے کشمیر کا مقدمہ لڑا اس سے مسئلے کے حل کی راہ ہم وار ہوئی ہے۔

انھوں نے کہا تھا کہ سرمایہ کاروں کا اعتماد بحال ہو رہا ہے جو مستقبل میں معاشی نمو کا باعث ہوگا، معیشت کی بہتری کے لیے بہتر سیکورٹی چاہیے اور معیشت کی بہتری کے لیے مل کر کام کرنا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں