اقوام متحدہ کے ڈائریکٹر انسانی امورکا دورہ پاکستان -
The news is by your side.

Advertisement

اقوام متحدہ کے ڈائریکٹر انسانی امورکا دورہ پاکستان

اسلام آباد: اقوام متحدہ کے انسانی امورکے ڈائریکٹرآپریشنزجان گنگ پاکستان کا دو روزہ دورہ کرکے واپس امریکہ لوٹ گئے ، دورے کے دوران وہ پشاوربھی گئے جہاں انہوں نے گورنرخیبرپختونخواہ سردار مہتاب عباسی سے بھی ملاقات کی۔

جان گنگ کے اس دورے میں خیبرایجنسی کے پالیٹیکل ایجنٹ شہاب علی شاہ بھی ان کے ہمراہ تھے اورانہوں نے جرگے میں قبائلی عمائدین سے بھی ملاقات کی جس میں انہوں نے عمائدین کو یقین دہائی کرائی کہ اقوام متحدہ فاٹا کےافراد کی واپسی تک حکومت کی مدد جاری رکھے گی۔

سال 2008 سے اب تک فاٹا اور خیبر پختونخواہ کےلگ بھگ 50 لاکھ افراد مختلف سیکیورٹی آپریشنز کے سبب گھر سے بے گھرہوچکے ہیں جن میں سے بیشتر اپنے علاقوں کو واپس جاچکے ہیں تاہم 12 لاکھ افراد تاحال بے گھرہیں۔

جان گنگ نے اپنے دورے کے دوسرے دن فاٹا اورقبائلی علاقوں کے افراد کے لئے منعقدہ ڈونر کانفرنس میں بھی شرکت کی جس میں انہوں نے حکومت پاکستان کی جانب سے آئی ڈی پیز کی بحالی کے لئے اٹھائے جانے والے اقدامات کوسراہتے کہا کہ میں پاکستان اس لئے آیا ہوں کہ یہاں زندگی مثبت سمت میں گامزن ہے اورعوام کی بڑی تعداد حیات کی بحالی کے لئے سرگرم عمل ہیں۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ ایمرجنسی ریلیف کوارڈینیٹر اسٹیفن برائن نے 11 ملین امریکی ڈالر متاثرین کی بحالی کے لئے جاری کردئیے ہیں جبکہ مزید 5 ملین ڈالر بھی انسانی بنیادوں پر جلد جاری کئے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں