The news is by your side.

Advertisement

شاہی جوڑے کی پاکستان آمد، شہزادہ ولیم اور اہلیہ شمالی علاقوں کا دورہ کریں گے، کینزنگٹن پیلیس

لندن: کینزنگٹن پیلیس کا کہنا ہے کہ دورہ پاکستان کے دوران شاہی جوڑا اسلام آباد سے لاہور اور پھر شمالی علاقوں کا دورہ بھی کرے گا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق برطانوی شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ شہزادی کیٹ مڈلٹن 14 تا 18 اکتوبر پاکستان کا دورہ کریں گے، شاہی جوڑے کے سیکریٹری اطلاعات نے دورے سے متعلق بیان جاری کیا ہے۔

اعلامیہ کے مطابق برطانوی شاہی جوڑا اسلام آباد اور لاہور کا دورہ کرے گا، شاہی جوڑا پہاڑی علاقوں اور مغربی سرحدی علاقوں کا دورہ بھی کرے گا، برطانوی دفتر خارجہ اور دولت مشترکہ کی درخواست پر دورہ کیا جائے گا۔

کینزنگٹن پیلیس کے مطابق دورے میں خواتین اور بچوں کی تعلیم پر فوکس کیا جائے گا، شہزادہ ولیم اور شہزادی کیٹ مڈلٹن نوجوانوں سے بھی ملاقات کریں گے۔

شاہی جوڑا ماحولیاتی تبدیلیوں کے اثرات پر بھی غور کرے گا، شہزادہ ولیم اور اہلیہ کیٹ مڈلٹن پاک فوج کے حکام سے بھی ملاقات کریں گے، پاکستان کی سیکیورٹی صورت حال، چیلنجز پر بھی تبادلہ خیال ہوگا۔

واضح رہے کہ شہزادہ ولیم، شہزادہ چارلس اور لیڈی ڈیانا کے بڑے بیٹے ہیں اور انہیں پاکستانی دفتر خارجہ کی جانب سے دورے کی دعوت دی گئی تھی۔

برطانیہ میں تعینات پاکستانی ہائی کمشنر نفیس زکریا نے شہزادہ ولیم اور ان کی اہلیہ کیٹ مڈلٹن کی جانب سے دورہ پاکستان ترتیب دیے جانے کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا تھا کہ پاکستان کی حکومت اور عوام ان کے استقبال کے منتظر ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ شاہی جوڑے کا دورہ برطانیہ اور پاکستان کے تعلقات کی عکاسی کرے گا، پاکستان اور برطانیہ کے تاریخی روابط ہیں جنہیں دونوں مزید مستحکم کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔

خیال رہے کہ 2006ء میں شہزادہ چارلس نے اپنی اہلیہ کمیلہ پارکر کے ہمراہ پاکستان کا دورہ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں