The news is by your side.

ٹی 20 ورلڈ کپ کا فائنل بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ

ٹی 20 ورلڈ کپ کا اتوار کو میلبرن میں ہونے والا فائنل بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ ہے، آسٹریلوی محکمہ موسمیات نے 13 نومبر کو بارش کی پیشگوئی کی ہے۔

اتوار 13 نومبر کو ورلڈ ٹی 20 کا فائنل بارش سے متاثر ہونے کا اندیشہ ہے، آسٹریلوی محکمہ موسمیات نے اس روز میلبرن میں بارش کی پیشگوئی کی ہے، میچ کے لیے ریزرو ڈے رکھا گیا ہے، اگر بارش کے باعث اتوار کو میچ مکمل نہ ہوسکا تو پیر کو ریزرو ڈے پر میچ مکمل کیا جائے گا۔

میچ مکمل کرنے کے لیے کم از کم دونوں ٹیموں کا 5 اوورز کا کھیل ہونا لازمی ہے، اگر اتوار کو10 ،10 اوورز کا کھیل نہ ہوسکا تو ہی میچ ریزرو ڈے پر جائے گا۔

ریزرو ڈے میں میچ وہیں سے شروع ہوگا جہاں بارش کے باعث رکا ہوگا، اگر دوسرے روز بھی بارش نے میچ مکمل نہ ہونے دیا تو دونوں فائنلسٹ مشترکہ چیمپئن ہوں گے۔

 

یاد رہے کہ میلبر میں جاری ٹی 20 ورلڈ کپ کے تین میچز بارش کی وجہ سے منسوخ ہوچکے ہیں، تاہم آسٹریلیا کا موسم آخری لمحات میں بدل جانے کی وجہ سے مشہور ہے، گزشتہ ماہ پاک بھارت میچ میں بھی بارش کی پیشگوئی تھی لیکن اس روز موسم صاف رہا تھا اور میچ بغیر کسی تعطل کے مکمل ہوا تھا۔

واضح رہے کہ ٹی 20 ورلڈ کپ کا فائنل اتوار کو میلبرن میں کھیلا جائے گا، فائنل میچ میں کون پاکستان کے مدمقابل ہوگا اس کا فیصلہ آج انگلینڈ اور بھارت کے مابین سیمی فائنل میچ کے بعد ہوگا۔

پاکستان گزشتہ روز سڈنی میں کھیلے گئے سیمی فائنل میں نیوزی لینڈ کو 7 وکٹوں سے شکست دے کر فائنل میں پہنچنے والی پہلی ٹیم بنی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں