The news is by your side.

Advertisement

گلگت میں سرمائی کھیلوں کی گہماگہمی عروج پر پہنچ گئی

گلگت: ملک بھر سے آنے والے اسکیئرز گلگت بلتستان میں واقع دلکش نلتر اسکی ریزورٹ پہنچ گئے، کھیلوں کی گہماگہمی عروج پر پہنچ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ابتدائی طور پر پرجوش اسکیئرز نے خوشگوار موسم میں اس دلفریب اسکی سلوپ پر مختلف پریکٹس سیشنز میں حصہ لیا، نوجوان اسکیئرز ان مقابلوں میں شرکت کے لیے کافی پرجوش دکھائی دیئے۔

انہوں نے اس بات کا اظہار بھی کیا کہ پاک فضائیہ نے اس ریزورٹ کو بین الاقوامی معیار کے مطابق بنایا ہے یہاں پر انٹرنیشنل کھلاڑیوں کی آمد سے انہیں اپنے کھیل کو مزید بہتر بنانے میں مدد حاصل ہوگی۔

ونٹر اسپورٹس سیزن کا پہلا ایونٹ سعدیہ خان اسکی کپ ہے جو 27 دسمبر سے شروع ہو رہا ہے۔ ترجمان کے مطابق پاک فضائیہ اور ونٹر سپورٹس فیڈریشن آف پاکستان کے تعاون سے ہونے والے اس سیزن میں ا سکیئنگ، فگر اسکیٹنگ، آئس ہاکی اور سنو بورڈنگ جیسے سرمائی کھیل کھیلے جائیں گے۔

اس سیزن کے اہم مقابلوں میں شاہ خان اسکی کپ، نیشنل اسکی چمپئن شپ، چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی چمپئن شپ شامل ہیں۔ ان کے علاوہ چیف آف ائیر اسٹاف قراقرم الپائن انٹر نیشنل اور مالم جبہ انٹرنیشنل اسکی چمپئن شپ میں بین الاقوامی کھلاڑی بھی اپنے جوہر دکھائیں گے۔

ان کھیلوں سے نہ صرف ملک میں سیاحت کو فروغ ملے گا بلکہ انٹرنیشنل کھیلوں کے انعقاد کی راہیں بھی ہموارہونگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں