The news is by your side.

بھارتی ٹیم پاکستان سے ہارنے کے بعد شکایتوں پر اتر آئی

بھارتی ٹیم پاکستان سے ہارنے کے بعد شکایتوں پر اتر آئی اور آئی سی سی کے پاس شکایات کا پلندہ لے کر پہنچ گئی۔

متحدہ عرب امارات میں جاری ٹی ٹوئنٹی ایشیا کپ کے سپر فور مرحلے میں پاکستان اور سری لنکا کے ہاتھوں عبرتناک شکست کے ساتھ ٹورنامنٹ سے باہر ہونا اور پاکستان کا فائنل میں پہنچنا بھارت کی کرکٹ ٹیم سے ہضم نہیں ہو رہا ہے اور اس نے اپنی ناقص کارکردگی کو شکوے شکایت کے پردے میں چھپانے کی کوشش شروع کردی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پاکستان سے شکست کے بعد بھارتی ٹیم شکایت پر اتر آئی ہے اور اس نے میچ ریفری سے پاکستانی کھلاڑیوں کی شکایت کی ہے۔

ذرائع نے بتایا ہے کہ بھارتی ٹیم نے میچ ریفری سے شکایت کی ہے کہ پاکستانی کھلاڑیوں نے وقت ضائع کرکے ہمارا ردھم توڑا۔

بھارتی ٹیم نے اپنے نشانے کا ہدف خاص طور پر ٹی ٹوئنٹی کے عالمی نمبر ایک بلے باز اور ان فارم وکٹ کیپر بیٹسمین محمد رضوان کو بنایا ہے اور شکایت میں کہا ہے کہ رضوان بار بار میچ روک رہا تھا۔

واضح رہے کہ بھارت ٹی ٹوئنٹی ایشیا کپ کے سپر فور مرحلے میں پاکستان اور سری لنکا سے شکست کے بعد پہلے ہی باہر ہو گیا تھا تاہم ایک اگر مگر کی مدھم سی امید افغانستان کی پاکستان کے ہاتھوں شکست کے بعد ختم ہوگئی اور اتوار کو فائنل کے لیے سری لنکا اور پاکستان نے کوالیفائی کرلیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: افغانستان کو شکست، پاکستان ایشیاکپ کے فائنل میں پہنچ گیا

ایشیا کپ میں فائنل سے قبل بھارت، افغانستان اور پاکستان، سری لنکا کے میچز باقی ہیں تاہم اب ان میچز کی حیثیت رسمی سے زیادہ کچھ نہیں رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں