The news is by your side.

Advertisement

قومی ٹیم کے اہم کھلاڑی نے کورونا کو شکست دیدی

نیوزی لینڈ کے خلاف سیریز کی تیاری کیلئے کھیلا جانے والا دوسرا پریکٹس میچ بابراعظم کی پاکستان گرین نے جیت لیا جب کہ اوپنر امام الحق نے کرائسٹ چرچ میں آئسولیشن مکمل کرنے کے بعد اسکواڈ جوائن کرلیا۔

نیوزی لینڈ میں قومی کھلاڑی رنگ جمانےلگے، پریکٹس میچ میں اسٹار پلیئرزکی ٹاپ پرفارمنس رہی، دوسرا انٹرا اسکواڈ میچ بابر اعظم کی پاکستان گرین کےنام رہا۔

پاکستان گرین نے ایک سوپچاس رنزبنائے حفیظ کے اڑتالیس، بابر کےچالیس رنز اور شاہین شاہ نے چھ شکار کیے۔ پاکستان وائٹ175رنز کےریوائزہدف کےتعاقب میں ایک سوساٹھ رنزبناسکی۔

امام الحق کوئنز ٹاؤن پہنچ گئے اور آئیسولیشن مکمل کرکے انہوں نے ٹیم کو جوائن کر لیا ہے۔ بارش کے باعث شاہینز کی پریکٹس بھی متاثر ہوئی، کھلاڑیوں نے انڈور ٹریننگ کی۔

Image

ایک بیان میں مصباح الحق نے کہا کہ نوجوان کھلاڑی وقت کے ساتھ بہتری کی طرف جارہے ہیں، پاکستان ٹیم کے پاس کوالٹی بولنگ لائن ہے، بیٹنگ میں کھلاڑیوں کو چیلنج کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

خیال رہے ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستانی شاہینوں کی کرکٹ ٹیم 14 دسمبر کو کوئنز ٹاؤن سے وانگرائے روانہ ہوگی جبکہ پاکستان اور نیوزی لینڈ اے کے درمیان چار روزہ میچ کا آغاز 17 دسمبر سے ہوگا اور 18 دسمبر سے ٹی ٹوئنٹی سیریز کا آغاز ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں