The news is by your side.

Advertisement

حکومت کی طرف سے ٹیکس فری بجٹ پیش کرنا خوش آئند ہے، بابر اعوان

اسلام آباد: مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان نے کہا ہے کہ حکومت کی طرف سے ٹیکس فری بجٹ پیش کرنا خوش آئند ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر سے مشیر پارلیمانی امور بابراعوان نے ملاقات کی جس میں‌ بجٹ اجلاس،قانون سازی اور ملکی امور پر تبادلہ خیال کیا۔ بابراعوان نے ایوان کو خوشگوار ماحول میں چلانے پر اسپیکر کو خراج تحسین پیش کیا۔

اسپیکر قومی اسمبلی نے کہا کہ اراکین پارلیمنٹ کا بجٹ اجلاس میں نظم ونسق قابل تعریف ہے،اراکین کی جانب سے اتنی بڑی تعداد میں بحث میں حصہ غیر معمولی ہے۔

اسد قیصر کا کہنا تھا کہ اراکین کوبجٹ بحث میں زیادہ سے زیادہ موقع فراہم کیا گیا،حکومتی اور اپوزیشن بینچوں کی جانب سے کھل کر اپنا نقطہ نظر پیش کیا،بجٹ پرعمومی بحث کے لیے 40 گھنٹے کا وقت مقرر کیا گیا تھا،بجٹ بحث 57 گھنٹے9 منٹ کرائی گئی۔

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن نے 29 گھنٹے 14 منٹ اور حکومت نے 27 گھنٹے 55 منٹ بات کی،اپوزیشن کو مقررہ وقت سے 10 گھنٹے 49 منٹ زیادہ ملے،حکومت کو 6 گھنٹے 20 منٹ اضافی وقت ملا۔

اسپیکر قومی اسمبلی کا کہنا تھا کہ بجٹ اجلاس میں 208 ارکان نے حصہ لیا،حکومت کے107 اور اپوزیشن کے 101 ارکان اجلاس میں شریک ہوئے۔

اس موقع پر بابر اعوان کا کہنا تھا کہ حکومت کی طرف سے ٹیکس فری بجٹ پیش کرنا خوش آئند ہے، دنیا کی معیشت کو نقصان پہنچا مگر حکومت نے ٹیکس فری بجٹ دیا۔

مشیر پارلیمانی امور کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت پارلیمان کی بالادستی پر یقین رکھتی ہے،وزیراعظم پارلیمنٹ کے فلور پر ارکان کو اعتماد میں لینا بہتر فیصلہ تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں