The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور بھارت کے درمیان صورتحال انتہائی خطرناک ہے: ٹرمپ

واشنگٹن: امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ پاکستان اور بھارت کے درمیان صورت حال انتہائی خطرناک ہے، دونوں ملکوں میں کشیدگی کاخاتمہ چاہتے ہیں۔

اوول آفس میں میڈیا کے نمائندوں سے گفتگو میں ٹرمپ کا کہنا تھا کہ کشمیرکی صورت حال انتہائی کشیدہ ہے، اب تک بہت سے لوگ مار ے جاچکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں اب یہ سلسلہ کشمیر میں بند ہونا چاہیے، پاکستان اور بھارت کے درمیان صورت حال انتہائی نازک ہے۔

صدر ٹرمپ کا کہنا تھا کہ امریکا دونوں ملکوں کے درمیان کشیدگی کا خاتمہ چاہتا ہے۔

پاک امریکا تعلقات پر پوچھے گئے سوال پر امریکی صدر نے کہا کہ انتہائی کم وقت میں پاکستان سے تعلقات بہتر ہوئے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کے لیے مسقبل میں بھی پاکستانی حکام سے ملاقاتوں کا سلسلہ جاری رہے گا۔

خیال رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں پلوامہ حملے کے بعد بھارت پاکستان پر مسلسل ہرزہ سرائی کررہا ہے، بدحواس بھارتی میڈیا بھی پاکستان پر الزام تراشے سے باز نہ آئے۔

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی فائرنگ‘ 1کشمیری شہید

گذشتہ روز آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے کہا کہ دشمن کی کسی بھی مہم جوئی کا بھرپور جواب دیا جائے گا، لائن آف کنٹرول کے دورے کے موقع پر آرمی چیف کو ایل او سی کی صورتحال کے بارے میں آگاہ کیا گیا تھا۔

یاد رہے کہ گذشتہ روز ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کی جانب سے ایک خصوصی پریس کانفرنس کی گئی، اس موقع پر پاک فوج کے ترجمان نے کہا کہ ہمارا پیغام واضح ہے، بری نظر سے دیکھنے کاسوچو بھی نہیں ، بھارت جان لے، پاکستان بدل رہا ہے جنگ ہوئی تو فوجی ردعمل بھی مختلف ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں