The news is by your side.

Advertisement

کروناوائرس کے خلاف جنگ، تھائی لینڈ کو بڑی کامیابی مل گئی

بنکاک: تھائی لینڈ میں گزشتہ 3 دن کے دوران کروناوائرس کا ایک بھی کیس سامنے نہیں آیا اور نہ ہی کوئی موت واقع ہوئی، ڈاکٹروں نے اسے وبائی مرض کے خلاف اہم پیش رفت قرار دے دیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق تھائی لینڈ میں ایسا پہلی مرتبہ دیکھا گیا کہ لگاتار 3 دن کروناوائرس کا کوئی کیس رپورٹ نہیں ہوا اور نہ ہی کسی مریض کی موت واقع ہوئی، ملک میں گزشتہ 23 دن کروناوائرس کے خلاف بہت مثبت رہے، ماضی کے مقابلے میں بہتر انداز میں وائرس پر قابو رہا۔

کوویڈ 19 ایڈمنسٹریشن سینٹر کے حکومتی ترجمان کا کہنا ہے کہ ملک میں اب تک مجموعی طور پر کروناوائرس سے 58 اموات ہوئیں، اور 3135 وبا کے مریض سامنے آئے جن میں سے دو ہزار سے زائد صحت یاب بھی ہوچکے ہیں۔

کرونا وائرس ویکسین: تھائی لینڈ سے بڑی خبر آگئی

تھائی لینڈ نے دیگر ممالک کی بنسبت کروناوائرس پر کنٹرول کیا ہوا ہے۔

ملک میں گزشتہ ہفتے جو کیسز رپورٹ ہوئے وہ تمام افراد بیرون ممالک سے سفر کرکے تھائی لینڈ پہنچے تھے، جبکہ تمام مریضوں کو قرنطینہ کردیا گیا ہے جہاں ان کا علاج جاری ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ تھائی لینڈ کے ایک سینئر عہدیدار نے غیر ملکی خبررساں ایجنسی کو بتایا تھا کہ کرونا ویکسین کی چوہوں پر آزمائش کی گئی جس کے مثبت نتائج سامنے آئے ہیں اور توقع کی جا رہی ہے کہ اگلے سال تک کرونا وائرس کی ویکسین تیار کر لی جائے گی اور ممکنہ طور پر اسپتالوں کو فراہم کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں