The news is by your side.

Advertisement

بوجھو تو جانیں، کون سا باکس پانی سے بھر سکتا ہے؟

کراچی: ذہین افراد کے لیے ایک نئی پہیلی سامنے آئی ہے کہ نل سے ٹپکنے والے پانی سے پہلے کون سا گلاس (باکس) بھرے گا مگر ساتھ میں یہ بھی بتایا کیا گیا ہے کہ 99 فیصد لوگوں کا اندازہ غلط ثابت ہوا،اگر آپ ذہین ہیں تو اس کا درست جواب تلاش کریں۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیٹ صارفین کی ذہانت کو چانچنے کے لیے نت نئی پہلیوں کے سامنے آنے کا سلسلہ کوئی نیا نہیں یہ مختلف اوقات میں لوگوں کی دماغی صلاحیت کو دیکھنے کےلیے پوچھی جاتی ہیں۔

انٹرنیٹ پر پوچھی جانے والی پہلیوں کے درست جواب تلاش کرنے میں صارفین بہت دلچسپی ظاہر کرتے ہیں تاکہ اپنی ذہانت کا لوہا منوا سکیں۔ انٹرنیٹ پر شیئر کی جانے والی تصویری پہیلی میں نل میں سے پانی ٹپکتا دکھائی دے رہا ہے اور نیچے  12 گلاس (باکس) موجود ہیں جن کی طرف راستے جارہے ہیں۔

صارفین سے پوچھا گیا ہے کہ ’پہلے کون سا گلاس بھرے گا؟‘۔

تصویر شیئر کرنے والے کا دعویٰ ہے کہ 99 فیصد لوگوں نے اس کا غلط جواب دیا تاہم صارفین کو ساتھ میں یہ بھی چلینج دیا گیا ہے کہ اگر آپ ذہین ہیں تو درست جواب تلاش کرکے دکھائیں۔

مزید پڑھیں: بوجھو تو جانیں، سب سے پہلے کون سا باکس بھرے گا؟

یقینی طور پر آپ بھی تصویر یکھنے کے بعد درست جواب تلاش کرنے کے لیے راستے دیکھ رہے ہوں گے اور خیال ہوگا کہ فلاں نمبر پہلے بھر جائے گا۔

ایک بار پھر تصویر کو غور سے دیکھیں

درست جواب دیکھنے کے لیے نیچے جائیں

پہیلی کا درست جواب سرخ رنگ کی لائن سے دیا گیا ہے کیونکہ بقیہ باکس بند ہیں۔

درست جواب

جی ہاں!! باکس K ہی وہ واحد باکس ہے جو پانی سے پورا بھرسکتا ہے۔

کیا آپ خود سے درست جواب تلاش کرنے میں کامیاب ہوئے تھے؟ پوسٹ کے نیچے کمنٹس کر کے بتائیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں