rapedبورے والا میں 13 سالہ لڑکا زیادتی کے بعد قتل ، وزیراعلیٰ پنجاب کا نوٹس
The news is by your side.

Advertisement

بورے والا میں 13 سالہ لڑکا زیادتی کے بعد قتل ، وزیراعلیٰ پنجاب کا نوٹس

لاہور : پنجاب کےعلاقے بورے والا میں قتل ہونے والے تیرہ سالہ لڑکے کی لاش کنویں سے مل گئی اور قاتل دوست نکلا، وزیراعلیٰ پنجاب نے قتل کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی پی اووہاڑی سے رپورٹ طلب کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق دوست نے دوست سے زیادتی کے بعدجان لے لی، بوریوالہ میں 13 سالہ علی منظور کو علی جان نامی طالب علم نے دو روز قبل اغواء کے بعد قتل کر دیا تھا۔

بورے والا میں ساتویں کلاس کا تیرہ سالہ علی منظور یکم فروری کو لاپتہ ہوا، اہلخانہ کو اسکول میں نویں کلاس میں پڑھنے والے دوست علی جان پر شک ہوا تو پولیس کو اطلاع دیتو پولیس نے ملزم علی جان کو گرفتار کرلیا۔

تھانے کی حدود سے ملنے والی سی سی ٹی وی فوٹیج میں دونوں ساتھ جاتے ہوئے دکھائی دیئے، علی جان نے اپنے دوست علی منظور کو اکیڈمی لے جاتے ہوئے اغوا کیا، زیادتی کی اور گلا گھونٹ کر مار ڈالا۔

مقتول کے بھائی کا کہنا ہے کہ اتل کو اذیت ناک سزادی جائے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی پی او وہاڑی سے واقعہ کی رپورٹ طلب کرتے ہوئے تحقیقات کا حکم دیا۔ وزیر اعلٰی کا کہنا تھا کہ مقتول کے لواحقین کی ہر ممکن مدد کی جائے گی اور ملزمان کو کٹہرے میں لایا جائے گا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں