انسدا پولیو کے لئے پرعزم ہے اور رواں سال پولیو کے خاتمےکا سال ہے، ڈاکٹر صفدر Polio
The news is by your side.

Advertisement

رواں سال پولیو کے خاتمے کا سال ہے، ڈاکٹر صفدر

اسلام آباد: نیشنل کوآرڈی نیٹر ای او سی ڈاکٹر صفدر رانا نے کہا ہے کہ پاکستان پولیو وائرس کے خاتمے کے لیے پرعزم ہے اور 2017 پاکستان سے پولیو وائرس کے خاتمے کا سال ہے۔

ڈاکٹر صفدر انسداد پولیو مہم سے متعلق عالمی اداروں کے اہم اجلاس سے خطاب کر رہے تھے، انہوں نے شرکا کو بتایا کہ پاکستان میں گزشتہ 15 برس میں سب سے کم کیسز رپورٹ ہوئے اور آئندہ برس کے آغاز سے قبل ہی ملک سے پولیو کا مکمل خاتمہ ہو جائے گا۔

انہوں نے اجلاس کے شرکاء کو بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ انسداد پولیو مہم کے دوران علمائے کرام اور سیکیورٹی فورسز کی بھی مدد حاصل کی گئی جب کہ پولیو اہلکاروں نے بڑی ذمہ داری اور جانفشانی سے مہم کو پایہ تکمیل تک پہنچایا جس کے باعث انسداد پولیو کے خلاف جنگ میں نمایاں کامیابیاں ملی ہیں۔

اجلاس سے یونیسیف کے سربراہ نے پاکستان میں انسداد پولیو مہم کے لیے اُٹھائے گئے اقدامات کو سراہتے ہوئے کہا کہ پاکستان کو پولیو کے خلاف جنگ میں مکمل تعاون فراہم کریں گے اور ہر ممکن سہولیات مہیا کریں گے۔

سربراہ عالمی ادارہ برائے صحت نے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کا انسداد پولیو کے لیے  کردار قابل تعریف ہے اور جاپان پولیو کے خلاف جنگ میں بھرپور تعاون جاری رکھےگا۔

واضح رہے کہ انسداد پولیو سے متعلق اجلاس میں ڈبلیوایچ او، یونیسیف، روٹری انٹرنیشنل کےنمائندوں، جائیکا، روٹری انٹرنیشنل، یوایس ایڈ، بل اینڈ میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن سمیت جاپان، کینیڈا، جرمنی، آسٹریلیا اور اٹلی کے خصوصی نمائندوں نے شرکت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں