The news is by your side.

Advertisement

خطرات کے پیشِ نظر عمران خان کی سیکورٹی بڑھا دی گئی

اسلام آباد: ملک میں سیاسی جلسوں اور سیاست دانوں پر حملوں کے بعد بڑھتے ہوئے خطرات کے پیشِ نظر تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی سیکورٹی بڑھا دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں انتخابات 2018 کے پُر امن انعقاد کے سلسلے میں تھریٹ اسسمنٹ کمیٹی کا اجلاس منعقد ہوا، جس میں عمران خان سمیت دیگر سیاسی شخصیات کی سیکورٹی کا جائزہ لیا گیا۔

تھریٹ اسسمنٹ کمیٹی کا اجلاس ڈی آئی جی سیکورٹی وقار چوہان کی سربراہی میں منعقد ہوا، اجلاس میں سیاست دانوں کے تحفظ کے سلسلے میں اہم فیصلے کیے گئے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان کی سیکورٹی پر 2 اسکواڈ سمیت 16 اہل کار تعینات ہیں، تاہم خطرات بڑھنے کی وجہ سے سیکورٹی بڑھا دی گئی ہے۔

سانحہ مستونگ کے مزید زخمی دم توڑ گئے‘ شہدا کی تعداد 149 ہوگئی

اجلاس میں بتایا گیا کہ سابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کے ہم راہ بھی 2 اسکواڈ سمیت 16 اہل کار تعینات ہیں، ذرائع نے کہا کہ پارٹی سربراہوں کی اسلام آباد آمد پر بھی انھیں مکمل سیکورٹی دی جاتی ہے۔

بنوں: ایم ایم اے امیدوار اکرم درانی کے قافلے پر حملہ، 4 افراد جاں بحق

ذرائع کے مطابق تھریٹ اسسمنٹ کمیٹی کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ جلسوں اور کارنر میٹنگز کی سیکورٹی ایس او پی کے مطابق رکھی جائے۔

پشاور: اے این پی کی کارنر میٹنگ میں خودکش دھماکا، ہارون بلور سمیت 13 شہید


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں