The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں بھارتی کورونا وائرس کے پھیلنے کا خدشہ بڑھنے لگا، اسد عمر نے عوام کو خبردار کردیا

اسلام آباد : این سی اوسی کے سربراہ اسد عمر نے خبردار کیا ہے کہ پاکستان میں بھارتی کورونا وائرس کے پھیلنے کا خدشہ بڑھ رہا ہے ، عید کی چھٹیوں میں بےتحاشا احتیاط کی ضروری ہے۔

تفصیلات کے مطابق این سی او سی کے سربراہ اسد عمر نے میڈیا بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ کوروناکی چوتھی لہر سے پاکستان میں اثرات مرتب ہوناشروع ہوگئے ، کورونا کی بھارتی قسم تیزی سے پھیلتی ہے، عوام سے گزارش ہے کہ جلد سے جلد ویکسین لگوائیں۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ پاکستان میں بھارتی قسم کےکوروناکےپھیلنےکےخدشات بڑھ رہے ہیں، بھارتی قسم کے وائرس نے خطے میں بہت تباہی پھیلائی ہے ، ویکسین نہ لگوانے والے عید کی چھٹیوں پر سیاحتی مقامات پرنہ جائیں۔

سربراہ این سی او سی نے کہا پاکستان میں 2کروڑ 21لاکھ لوگوں کو ویکسین لگ چکی ہے، جنہوں نے ایک بھی ڈوز نہیں لگائی انھیں 4 گنا زیادہ خطرہ ہے، عید کی چھٹیوں میں بےتحاشا احتیاط کی ضروری ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ کوروناصورتحال پر پاکستان کی دنیا نے تعریف کی ہے، عوام سے پھر اپیل کرتا ہوں ایس اوپیز پر سختی سے عمل کریں اور ویکسین لگوائیں۔

دوسری جانب معاون خصوصی برائےصحت فیصل سلطان نے کہا کہ روزانہ ڈھائی ہزار کیسز بڑھ رہے ہیں، قومی سطح پر پانچ سے چھ فیصد مثبت کیسز کی شرح ہے، خدارا ماسک لگائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں