The news is by your side.

Advertisement

عیدالاضحی پرکھالیں جمع کرنے کے اجازت نامے کیلئے 3 شرائط لازمی قرار

کراچی : عیدالاضحی پر کھالیں جمع کرنے کے اجازت نامے کیلئے 3 شرائط لازمی قرار دے دی گئی ، درخواست 20جولائی تک کمشنر کراچی کے دفتر میں جمع کرانا ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق عیدالاضحی پر کھالیں جمع کرنے کیلئے درخواستوں سے متعلق ہدایت نامہ جاری کردیا گیا ، جس میں اجازت نامے کیلئے 3 شرائط لازمی قرار دی گئی ہے۔

شرائط میں کھالیں جمع کرنے کیلئے گزشتہ سال کی آڈٹ رپورٹ جمع کراناہوگی جبکہ ادارے کا رجسٹریشن سرٹیفکیٹ اور پچھلے سال کا اجازت نامہ بھی دکھانا لازمی ہوگا۔

کھالیں جمع کرنے کیلئے درخواستیں 20جولائی تک کمشنر کراچی کے دفتر میں جمع کرانا ہوگی۔

گذشتہ روز کمشنر کراچی افتخار شالوانی کی زیر صدارت عیدالضحی کے موقع پر قربانی کی کھالوں کے حوالے سے ا یک اہم اجلاس ہوا تھا اجلاس میںمتعلقہ افسران کو ہدایت کی گئی تھی وہ اپنے اپنے اضلاع میں عیدالضحی کے موقع پر قربانی کی کھالوں کے کیمپس اور این اوسیز کے حوالے سے نیکٹا کی گائیڈ لائن کے مطابق اور محکمہ داخلہ کی جانب سے جاری ضابطہ اخلاق پر عمل کریں۔

کمشنر کراچی کا کہنا تھا کھالیں جمع کرنےکی درخواست عیدسےایک ہفتہ پہلےتک وصول ہوں گی اور کھالیں جمع کرنے کی درخواست عید سے 3 دن پہلے منظور کی جائے گی۔

افتخار شالوانی نے واضح کیا کہ تمام این او سیز ضلعی ڈپٹی کمشنرز جاری کریں گے، جعلی این او سیز کے خلاف بھرپورقانونی کارروائی کی جائیگی، پولیس و رینجرز ان معاملات پر کڑی نظر رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں