site
stats
پاکستان

سی ٹی ڈی کی گجرات میں کارروائی‘ 3 دہشت گرد ہلاک

Gujrat encounter

گجرات : سی ٹی ڈی نے گجرات میں کارروائی کے دوران کالعدم تنظیم کے تین دہشت گردوں کو ہلاک کردیا جبکہ 3 رات کی تاریکی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے فرار ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کاؤنٹر ٹیررازم ڈپارٹمنٹ نے گجرات میں یونیورسٹی روڈ پل نالہ مراد پور کے قریب دہشت گردوں کی اطلاع پر چھاپہ مارا۔ اس دوران سیکورٹی فورسز اور دہشت گردوں کے درمیان فائرنگ کا تبادلہ ہوا جس میں 3 دہشت گرد مارے گئے جبکہ 3 فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

سی ٹی ڈی ترجمان کے مطابق ہلاک دہشت گردوں کے قبضے سے بارودی مواد، کلاشنکوف اور ڈیٹونیٹر برآمد ہوئے ہیں جبکہ ان کا تعلق کالعدم تحریک طالبان پاکستان سے ہے۔

دوسری جانب روجھان کےکچےعلاقے میں اشتہاریوں کی موجودگی پر پولیس نے چھاپہ مارا، چھاپے کے دوران فائرنگ کا تبادلہ ہو ا جس میں سب انسپکٹر خالد گوہر سمیت دوپولیس اہلکار شیہد ہوگئے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ فائرنگ کے تبادلے میں ایس ایچ او سمیت تین پولیس اہلکار زخمی ہوئےہیں، پولیس کے مطابق اشتہاری ملزمان جدید اسلحہ سے لیس تھے۔


لاہورمیں سی ٹی ڈی کی کارروائی‘ 2 دہشت گرد ہلاک


واضح ریے کہ گزشتہ ماہ صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں سی ٹی ڈی کی کارروائی کےدوران کالعدم تنظیم کے دو دہشت گرد مارے گئےتھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top