پی ایس ایل فائنل، ٹکٹس کی تفصیلات جاریpsl final in karachi
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائنل، ٹکٹس کی تفصیلات جاری

کراچی : پاکستان سپر لیگ سیزن تھری کا فائنل میچ کے ٹکٹ کی دستیابی کا شائقین کرکٹ کو بے صبری سے انتظار ہیں، کم از کم ٹکٹ ایک ہزار روپے جبکہ مہنگا ٹکٹ بارہ ہزار تک کا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں پاکستان سپر لیگ سیزن تھری کے فائنل کی تیاریاں زوروشور سے جاری ہے ، سندھ حکومت کی جانب سے سیکیورٹی کے فول پروف اقدامات کئے جارہے ہیں۔

پی ایس ایل فائنل میچ کے ٹکٹ کی دستیابی کا شائقین کرکٹ کو بے صبری سے انتظار ہیں، شائقین کو ٹکٹ 15 مارچ کے بعد دستیاب ہوں گے۔

چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی خود ہی ٹکٹ ریٹس بتا چکے ہیں، جس کے مطابق کم از کم ٹکٹ ایک ہزار روپے جبکہ مہنگا ٹکٹ بارہ ہزار تک فروخت ہوگا۔

فائنل میچ کیلئے نیشنل اسٹیڈیم کے انکلوژر کو فرسٹ کلاس، پریمیئم کلاس اور وی آئی پی کلاس میں تقسیم کیا گیا ہے، سب سے کم ٹکٹ جنرل انکلوژر کا ہے ، جس کی قیمت ایک ہزار روپے مقرر کی گئی ہے۔

آصف اقبال، وقار حسن اور ماجد خان انکلوژر کو فرسٹ کلاس کا درجہ دیا گیا ہے ، جس کے ٹکٹ کی قمیت 4 ہزار روپے ہے۔

اسپیشل چلڈرن، قائد انکلوژر، وسیم اکرم، عمران خان اور ظہیر عباس انکلوژر کو پریمیئم کا درجہ دیا گیا ہے، پریمیئم کلاس کا ٹکٹ 8 ہزار روپے میں دستیاب ہوگا۔

حنیف محمد، فضل محمود اور جاوید میانداد انکلوژر جسے وی آئی پی کا درجہ دیا گیا ہے ، ان انکلوژر کا ٹکٹ سب سے مہنگا ہے ، جس کی قیمت 12 ہزار روپے رکھی گئی ہے۔

پہلے آئیے اور پہلے پائیے کی بنیاد پر فائنل میچ کے ٹکٹس پندرہ مارچ سے پی سی بی سے منظور شدہ پرائیوٹ ادارے کی آن لائن سروس اور آؤٹ لیٹس پر دستیاب ہونگے۔

یاد رہے کہ پی ایس ایل سیز ن تھری کا فائنل 25 مارچ بروز اتوار کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا، وقت کا تعین فی الحال نہیں کیا گیا ہے۔

خیال رہے کراچی میں کئی سال بعد کرکٹ کا کوئی بین الاقوامی ایونٹ منعقد ہونے جارہا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں