The news is by your side.

Advertisement

سیالکوٹ سے ٹائیگر فورس کو میدان میں اتارنےکی شروعات

اسلام آباد: وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ سیالکوٹ سےٹائیگر فورس کو میدان میں اتارنےکی شروعات کر رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی حکومت نے کرونا ریلیف ٹائیگر فورس کو متحرک کرنے کا فیصلہ کر لیا۔ٹائیگر فورس کا ٹیسٹ رن آج سے سیالکوٹ میں ہو گا، 20 ہزار نوجوانوں کو عوامی خدمت کی ذمہ داریاں سونپی جائیں گی۔

سیالکوٹ کی مقامی انتظامیہ نے ن لیگی رہنما خواجہ آصف کو خط لکھ کر بطور رکن اسمبلی ٹائیگر فورس کی نمائندگی کے لیے تعاون طلب کیا ہے۔ انتظامیہ کی جانب سے ضلعی اور یوسی کی سطح پر کمیٹیوں کے لیے ممبران کے نام دینے کی درخواست کی گئی۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ سیالکوٹ سےٹائیگر فورس کو میدان میں اتارنےکی شروعات کر رہے ہیں، نوجوانوں کو مساجد،اسپتالوں اور اہم مقامات پر عوامی خدمت کا موقع دیا جائے گا۔

عثمان ڈار کے مطابق سیاسی وابستگی سے بالا عوامی نمائندے ٹائیگر فورس کی قیادت کریں گے۔انہوں نے بتایا کہ ضلعی انتظامیہ کی جانب سے سیالکوٹ کے تمام ارکان اسمبلی کوخط لکھے گئے۔

معاون خصوصی عثمان ڈار کا مزید کہنا تھا کہ مرحلہ وار ٹائیگر فورس کو ملک بھر میں متحرک کیا جائے گا۔

عثمان ڈار کی مریم اورنگزیب کو ٹائیگر فورس میں شمولیت کی دعوت

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے معاون خصوصی عثمان ڈار نے مریم اورنگزیب کو ٹائیگر فورس میں شمولیت کی دعوت دیتے ہوئے کہا تھا کہ فورس میں 25 ہزار کے قریب قوم کی بہادر لڑکیاں رجسٹرڈ ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں