The news is by your side.

Advertisement

باغی 2 نے 250 کروڑ کما لیے، ٹائیگر شیروف خانز کو ٹکر دینے کے لیے تیار

ممبئی: فلم باغی 2 نے 250 کروڑ کا شان دار بزنس کرکے ابھرتے ہوئے اداکار ٹائیگرشیروف کو اسٹار بنا دیا۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ دنوں ریلیز ہونے والی ساجد ناڈیاوالا کی اس فلم نے توقع سے زیادہ بزنس کرتے ہوئے تجزیہ کاروں کو چونکا دیا۔ فلم مجموعی طور پر 250 کا بزنس کر چکی ہے، یعنی فلم لوکل اور انٹرنیشنل دونوں مارکیٹوں میں سپرہٹ ثابت ہوئی۔

ایکشن اور اسٹنٹ سے بھرپورباغی 2 کو اگرچہ فلمی پنڈتوں کی جانب سے ملا جلا ردعمل ملا تھا، مگر ناظرین نے اسے بے حد سراہا گیا اور 30 مارچ کو بڑے پردے پر پیش ہونے والی اس فلم کو شان دار ردعمل ملا۔

فلم نے پہلے دن 25.10 کروڑ کا بزنس کر کے تجزیہ کاروں کو حیران کر دیا۔ یاد رہے کہ سنجے لیلا بھنسالی کی بلاک بسٹر فلم پدوماوت بھی اپنی ریلیز کے پہلے دن اتنا بزنس نہیں کرسکی تھی۔ یوں ٹائیگر کی فلم سال کی سب سے بڑی اوپننگ قرار پائی۔

فلم پنڈتوں کے مطابق فقط پانچ فلمیں کرکے ٹائیگر شیروف اس مقام تک پہنچ چکے ہیں، جہاں تک رسائی کے لیے ان کی نسل کے اداکاروں کو شدید جدوجہد کرنی پڑ رہی ہے۔ اس کا سبب ٹائیگر کی ایکشن کی قابلیت اور ڈانس کی مہارت ہے، جس کی وجہ سے ٹائیگر کی فلموں کو متاثر کن رسپانس ملا۔ اب تک باغی 2 انڈیا میں 150 کروڑ کا بزنس چکی ہے۔

واضح رہے کہ کنگ خان شاہ رخ خان کی حالیہ فلمیں بھی 150 کروڑ کی نفسیاتی حد عبور کرنے میں ناکام رہی تھیں۔ اجے دیوگن اور اکشے کمار کی ایک دو فلموں ہی نے انڈیا اور انٹرنیشنل مارکیٹ میں اتنا بزنس کیا۔

یعنی باغی 2 کے ذریعے ٹائیگر شیروف خانز کی مقبولیت کے قریب پہنچ گئے ہیں اور سب کے لیے خطرے کی گھنٹی بجا دی ہے۔


کرن جوہر نے اسٹوڈنٹ آف دی ایئر 2 کے پوسٹرز جاری کر دیے


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں