The news is by your side.

Advertisement

ٹک ٹاکر نے کیلوں کے ڈھیر سے اپنا دوست تلاش کر لیا، ویڈیو وائرل

ٹک ٹاکر نے کیلوں کے ڈھیر سے اپنا دوست تلاش کر لیا، جس کی ویڈیو وائرل ہوگئی، ویڈیو کو اب تک 1.5 ملین سے زیادہ مرتبہ دیکھا جا چکا ہے۔

آپ پھل خریدنے کے لیے بازار تو جاتے ہیں، اس دوران اگر وہاں کسی جگہ اچانک آپ کی ںظر کیلوں کے ڈھیر میں چھوٹے سے مگر جسم میں سننی دوڑا دینے والے کیڑے پر پڑے تو آپ کیا کیسا محسوس کریں گے؟

ایسا ہی کچھ ایک ٹک ٹاکر کے ساتھ ہوا، جس نے سپر مارکیٹ میں کیلے کے اندر چھپے ہوئے بچھو کو ڈھونڈ لیا اور حیرت انگیز طور پر اس سے خوفزدہ ہوئے بغیر اس کیڑے کو پالنے کا فیصلہ کیا۔

ٹک ٹاکر نے اپنے اکاؤنٹ پر اس کیڑے کی ایک ویڈیو اپ لوڈ کی ، جو وائرل ہوگئی ہے، اس نے لکھا کہ میں اپنے کلیکشن میں اکثر لوگوں کو خوفزدہ کردینے والے کیڑے کو شامل کرنے پر بہت خوش ہوں۔

ڈیلی اسٹار کی رپورٹ کے مطابق وائرل ہونے والی ویڈیو کو اب تک 1.5 ملین سے زیادہ مرتبہ دیکھا جا چکا ہے۔

ویڈیو دیکھنے والے کچھ لوگ اس بچھو کو ‘ہوشیار بچھو’ کہہ رہے ہیں جب کہ بہت سے صارفین نے اس شخص کی ہمت کو داد دی ہے جو پھل ہی نہیں بلکہ کیلے کے ڈھیر میں موجود اس کیڑے کو بھی اپنے ساتھ لے گیا ہے۔ تاہم بعض لوگوں نے لکھا ہے کہ ویڈیو دیکھنے کے بعد اب وہ زندگی بھر کے لیے کیلے کھانا بند کردیں گے۔

یہ ویڈیو یقینی طور پر ایسی ہے، جو کسی کے بھی جسم میں سنسنی دوڑا سکتی ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کیلے کے ڈھیر میں سے دو انٹینا ظاہر ہورہے تھے، جو اس پھل سے چپک رہے تھے، جب اس مقام پر کیمرہ زوم ان ہوتا ہے تو آپ بچھو کو مکمل طور پر دیکھ سکتے ہیں۔

اسی اثنا میں ایک آدمی کیڑے کو اٹھاتا ہے اور بتاتا ہے کہ یہ گہرے بھورے رنگ کا ہے، جس کی چھ ٹانگیں اور ایک جوڑ ہے، اس کے بعد وہ اس کیڑے کو کیلے پر ڈال دیتا ہے اور پھلوں کے ساتھ اس کا وزن بھی کرتا ہے۔

ایک اور صارف نے پوچھا: "بگ کی قیمت کتنی تھی؟ جس پر ایک اور صارف نے کہا "کیا آپ کو کیڑے پسند ہیں؟ اگر ہاں، تو ویڈیو آپ کے لیے ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں