The news is by your side.

Advertisement

ٹک ٹاکر رومیسہ خان کس معروف اداکار کی بیٹی ہیں؟

کراچی: ٹک ٹاکر رومیسہ خان نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے پروگرام ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں شرکت کی اور میزبان ندا یاسر کے مختلتف سوالات کے جوابات دئیے۔

ٹک ٹاکر رومیسہ خان نے کہا کہ ’مزاحیہ اداکاری کرنے کا مجھے بچپن سے ہی شوق تھا، والد تنویر اختر خان مزاحیہ اداکار تھے، سرکاری ٹی وی پر والد نے ایک ڈرامے میں مرکزی کردار ادا کیا تھا اور میں ان سے بہت زیادہ متاثر تھی۔

رومیسہ خان نے کہا کہ میں بچپن سے ہی اسکول کے مختلف پروگراموں میں حصہ لیا کرتی تھی اور والد کو اس بات کا علم تھا، والد نے مجھے بہت سپورٹ کیا۔

انہوں نے کہا کہ ڈیڑھ سال قبل والد انتقال کرگئے اس کے بعد میں بہت دلبرداشتہ ہوگئی تھی اور سب کچھ چھوڑ دیا تھا اداکاری بھی نہیں کرتی تھی۔

رومیسہ خان نے کہا کہ بعدازاں مجھے احساس ہوا کہ کچھ کرنا ہے، میں نے یونیورسٹی میں ایک تھیٹر میں حصہ لیا، پھر دوستوں نے ٹک ٹاک پر آنے کا مشورہ دیا۔

ٹک ٹاکر کا کہنا تھا کہ جب میں نے ٹک ٹاک پر ویڈیوز بنانا شروع کیں تو مداحوں کی جانب سے اسے خوب سراہا گیا جس سے میری حوصلہ افزائی ہوئی۔

ایک سوال کے جواب میں رومیسہ خان نے کہا کہ مزاحیہ اداکاری کرنا چاہتی ہوں، تھیٹر میں کام کرچکی ہوں اس لیے معلوم ہے کہ اداکاری کس طرح کرنی ہوتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں