The news is by your side.

Advertisement

امریکہ شمالی کوریا کا دشمن نہیں ‘ریکس ٹیلرسن

واشنگٹن : امریکی وزیر خارجہ ریکس ٹیلرسن کا کہنا ہےکہ ہم شمالی کوریا کے دشمن نہیں ہم نہیں چاہتے کہ وہاں حکومت کا تختہ الٹ جائے۔

تفصیلات کے مطابق واشنگٹن میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے امریکی وزیر خارجہ ریکس ٹیلرسن نے کہا کہ ہم شمالی کوریا میں اقتدار کی تبدیلی نہیں چاہتے۔ انہوں نے کہا کہ امریکہ کچھ معاملات پر شمالی کوریا سے مذاکرات کرنا چاہتا ہے۔

امریکی وزیر خارجہ نے شمالی کوریا کو مخاطب کرتےہوئے کہا کہ ہم آپ کے دشمن اور آپ کے لیے خطرہ کا باعث نہیں، لیکن آپ ہمارے لیے ایک ناقابل قبول خطرہ بنے ہوئے ہیں اور ہمیں مجبوراً اس کا جواب دینا ہوگا۔


امریکہ شمالی کوریا کےخلاف فوجی طاقت استعمال کرسکتا ہے‘نکی ہیلی


دوسری جانب سینیئر ریپبلکن رہنما گراہم لنزے نے کہا ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ نے مجھ سے کہا تھا کہ اگر شمالی کوریا نے امریکا کو میزائل سے نشانے بنانے کی کوششوں کو جاری رکھا تو اس سے جنگ ہوجائے گی۔

گراہم لنزے کےمطابق امریکی صدر نے کہا تھا کہ اگر شمالی کوریا سے جنگ ہوئی تو اس کی سرزمین پر ہوگی، اگر ہزاروں لوگوں کو مرنا پڑا تو وہ وہیں مریں گے، یہاں امریکہ میں نہیں مریں گے۔


ڈونلڈ ٹرمپ نےشمالی کوریاکودنیا کےلیےخطرہ قرار دے دیا


واضح رہے کہ رواں ماہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ شمالی کوریا کے میزائل تجربات کے بعد امریکہ شمالی کوریا کو سخت جواب دےگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں