The news is by your side.

Advertisement

آج دنیا بھر ’آٹزم‘ کا عالمی دن منایا جارہا ہے

آج دنیا بھر میں آٹزم نامی نفسیاتی مرض کا عالمی دن منایا جارہا ہے۔ اس مرض میں مبتلا افراد عام انسانوں سے ذہانت میں غیر معمولی طور پر زیادہ ذہین ہوتے ہیں، تاہم انہیں اپنے جذبات کا اظہار کرنے میں دشواری ہوتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا بھر میں بیشتر ایسے افراد موجود ہیں جو اس کائنات کو مختلف زایوں سے دیکھتے ہیں۔ التبہ ان ہی میں سے بعض ایسے انسان بھی ہیں جو اپنی غیر معمولی صلاحیتوں کے باعث بہت ہی حساس اور ذہین ہوتے ہیں۔

آج دنیا بھر میں ایسے افراد کا دن منایا جارہا ہے جو آٹزم‘ یا ’خود محوری‘نامی نفسیاتی بیماری میں مبتلا ہیں۔ ایسے افراد معاشرے میں رونما ہونے والے کسی بھی واقعے پر عام لوگوں کے مقابلے میں بالکل مختلف ردِ عمل دیتے ہیں، کیوں کہ یہ اہنے اردگِرد پیش آنے والے حادثات و واقعات کو نہایت سنجیدگی سے محسوس کرتے ہیں۔

آٹزم کا شکار ہونے والے افراد کسی اہم موضوع یا بحث میں ایک خاص نکتے پر اپنی توجہ مرکوز نہیں کرپاتے اور اپنے جذبات اور احساسات کا اظہار کرنے میں بھی مشکلات کا شکار ہوتے ہیں، حتیٰ کہ دوسروں کے جذبات کو سمجھنے میں دشواری کا سامنا ہوتا ہے۔

آٹزم پر تحقیق کرنے والے محقیقین نے یہ ثابت کیا ہے کہ آٹسٹک بچے عام بچوں سے زیادہ ذہین ہوتے ہیں اور یہ دیگر بچوں کی اوسط ذہانت سے زیادہ غیر معمولی ہوتے ہیں۔

آٹزم نامی نفسیاتی بیماری کے حوالے ساری دنیا کی عوام الناس میں آگاہی فراہم کرنے کے لیے ماہرین عصابیات نے مختلف طریقوں سے مہم چلارہے ہیں، اسی سلسلے میں مرض کی تشریح کے لیے ہالی ووڈ اور بالی ووڈ میں متعدد فلمیں بھی بنائی گئی ہیں۔

بالی ووڈ میں ’آٹزم‘ پر بنائی گئی فلمیں

جن میں بالی ووڈ میں بنائی جانے والی مشہور فلمیں جن میں ماضی میں سپر ہٹ ہونے والی بالی ووڈ اسٹار عامر خان کی فلم ’تارے زمین پر‘ہے جس میں انہوں نے آٹزم یا خود محوری کے مرض کی جانب نشاندہی کی تھی۔

دوسری جانب کنگ خان نے اس بیماری کے حوالے سے آگاہی فراہم کرنے کے لیے مشہور زمانہ فلم ’ مائی نیم از خان‘ پیش کی تھی، جو آٹسٹک انسانوں کی زندگی میں پیش آنے والے مسائل کی عکاس تھی۔

جبکہ آٹزم نامی نفسیاتی مرض پر حال ہی میں رانی مکھرجی کی فلم ’ہچکی‘ بھی ریلیز ہوئی ہے جس کے ذریعے آٹزم جیسے حساس موضوعات کو بڑے پردے پر پیش کرکے معاشرے میں اعصابی نظام کے حوالے سے آگاہی فراہم کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں