The news is by your side.

Advertisement

ٹوکیو : ٹرین حملے میں ملوث گرفتار ملزم کا ہولناک انکشاف

ٹوکیو : جاپان کے دارالحکومت میں ٹرین سے ایک چاقو سے حملہ کرنے والے سفاک ملزم نے اہم انکشاف کیا ہے اس کا کہنا ہے کہ جان بوجھ کر رش والی جگہ کا انتخاب کیا تھا۔

جاپانی دارالحکومت میں ٹرین پر ہونے والے حملے کے سلسلے میں گرفتار کیے گئے ایک شخص نے تفتیش کاروں کو بتایا ہے کہ اس نے ٹرین کو اس لیے نشانہ بنایا کہ اس کے خیال میں ہیلووین کے باعث ٹرین میں لوگوں کی بھیڑ ہوگی۔

پولیس نے کہا ہے کہ اتوار کو24سالہ ہتّوری کیوتا نے مغربی ٹوکیو کے چوفُو شہر میں کیئو لائن کے کوکُوریواسٹیشن کے نزدیک صبح8 بجے کے قریب ٹرین میں موجود ایک72 سالہ مسافر پر مبینہ طور پر چھری سے حملہ کیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ یہ مشتبہ شخص چھری گھونپنے کے بعد ہاتھ میں چھری پکڑے بھاگتے ہوئے لوگوں کے پیچھے دوسرے ڈبوں میں داخل ہوگیا، پولیس کے مطابق اس کے بعد اس نے سگریٹ لائٹر کے ایندھن کے ذریعے ٹرین کے اندر آگ لگانی شروع کردی۔

72سالہ مسافر شدید زخمی حالت میں ہسپتال میں زیر علاج ہے16 دیگر مسافروں کو بھی سانس میں دھواں چلے جانے کے باعث طبی امداد دی گئی۔تفتیش کاروں کے مطابق ہتّوری نے یہ بھی بتایا کہ اس کے خیال میں مسافر بھاگ نہیں سکتے تھے کیونکہ وہ لمیٹڈ ایکسپریس ٹرین تھی جو لوکل ٹرین کے مقابلے میں کم اسٹیشنوں پر رکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں