The news is by your side.

Advertisement

ٹام کروز ایک بار پھر ’مشن امپاسبل‘ پر

ہالی ووڈ کے معروف اداکار ٹام کروز اپنی مشہور فلم سیریز مشن امپاسبل 6 کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ اس سلسلے میں انہوں نے پہلی تصاویر جاری کردی ہیں۔

ٹام کروز کی جانب سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر جاری کی جانے والی تصاویر میں فلم کا نام جبکہ ایک منظر پیش کیا گیا ہے۔ یہ ٹام کروز کی انسٹاگرام پر اولین تصاویر بھی ہیں۔

مشن امپاسبل سیریز کی چھٹی فلم کا نام ’مشن امپاسبل ۔ فال آوٹ‘ ہوگا۔ ایک اور تصویر میں ٹام کروز حسب معمول خطرناک اسٹنٹ کرتے ہوئے اپنی جان بچانے کے لیے ہیلی کاپٹر سے لٹکے دکھائی رہے ہیں۔

Get ready. #MissionImpossible

A post shared by Tom Cruise (@tomcruise) on

یاد رہے کہ گزشتہ برس اس فلم کی شوٹنگ اس وقت روکنا پڑی تھی جب ٹام کروز ایک اسٹنٹ انجام دیتے ہوئے گر پڑے تھے اور اپنا ٹخنہ تڑوا بیٹھے۔ ان کی مکمل صحت یابی کے بعد فلم کی شوٹنگ دوبارہ شروع کی گئی۔

مزید پڑھیں: ٹام کروز کے پسندیدہ کام جو وہ ہر فلم میں کرتے ہیں

مشن امپاسبل کی پانچویں فلم سنہ 2015 میں ریلیز کی گئی تھی۔ چھٹی مشن امپاسبل میں ٹام کروز کے ساتھ ربیکا فرگوسن اور انجلا بیسیٹ بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گی۔

فلم رواں برس 27 جولائی کو ریلیز کردی جائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں