The news is by your side.

Advertisement

مشن امپاسبل کی شوٹنگ کے دوران ٹام کروز کی بی ایم ڈبلیو کی چوری کی واردات ہو گئی

برمنگھم: مشن امپاسبل 7 کی شوٹنگ کے دوران ٹام کروز کی بی ایم ڈبلیو کی چوری کی واردات ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق ہالی ووڈ سپر اسٹار ٹام کروز بڑے بڑے چوروں اور مجرموں کا پیچھا کرتے ہیں مگر کوئی من چلا چور خود ان کی بی ایم ڈبلیو گاڑی چرا کر لے گیا۔

یہ واردات بدھ کے روز برطانوی شہر برمنگھم میں ہوئی، جہاں مشن امپاسبل سیون کی شوٹنگ جاری تھی، ان کی BMW X7 گرانڈ ہوٹل میں پارک تھی، جب ان کے باڈی گارڈ نے انھیں بتایا تھا کہ گاڑی غائب ہے۔

اپنی قیمتی گاڑی کی چوری کی خبر سن کر ٹام کروز سخت غصے میں آ گئے، اگرچہ پولیس نے بعد میں ان کی گاڑی قریبی قصبے سمتھویک سے برآمد کر لی، تاہم چور گاڑی کے اندر موجود ٹام کا قیمتی سامان لے اڑا تھا، جو کئی ہزار پاؤنڈز مالیت کا تھا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ وہ سی سی ٹی وی فوٹیجز کی مدد سے چور کی تلاش کر رہے ہیں، تاہم ابھی تک وہ ہاتھ نہیں آیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق چوروں نے گاڑی اڑانے کے لیے لگژری گاڑی کی بغیر چابی اگنیشن فوب سے سگنل کلون کرنے کے لیے ایک اسکینر کا استعمال کیا تھا۔ گاڑی چوں کہ الیکٹرانک ٹریکنگ ڈیوائس سے لیس تھی اس لیے پولیس نے جلد ہی اسے ٹریک کر لیا۔

ٹام کروز کے حقیقی اور خطرناک ایکشن نے سب کو خوفزدہ کردیا، ویڈیو وائرل

میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ چور یقیناً کوئی پاگل تھا جس نے ٹام کروز کی گاڑی اڑانے کی ہمت کی، تاہم وہ ٹام کروز سے زیادہ پاگل نہیں ہو سکتا، کیوں کہ کروز نے اپنی آنے والی فلم میں جو خوف ناک مناظر خود فلمائے ہیں اس نے دنیا بھر میں موجود ان کے شائقین کو حیران کر دیا ہے۔

دی گارجین کے مطابق مشن امپاسبل 7 کے ایک منظر کی شوٹنگ کے لیے برمنگھم کے گرانڈ سینٹرل شاپنگ سینٹر کو ابوظبی کے ایک ایئرپورٹ کی شکل دی گئی تھی۔

مشن امپاسبل سیون کے پلاٹ کے بارے میں ابھی تو کوئی پتا نہیں چلا ہے تاہم اس فلم میں موجود چند اسٹنٹ مناظر سے متعلق ساری دنیا جان چکی ہے، ایک تصویر میں وہ بی ایم ڈبلیو کی ایک شان دار موٹر سائیکل پر سوار ہیں اور ایک خطرناک منظر کے لیے اس کی سیفٹی رِگ کو ٹیسٹ کر رہے ہیں۔

بعد میں یہ بائیک ایک حادثے کا اس وقت شکار ہوگئی جب یہ فلم سے ہٹ کر ایک اسٹنٹ کے دوران گتوں سے بنے باکسز پر چڑھ دوڑی، جس سے ان میں آگ لگ گئی، اور شوٹنگ میں تاخیر ہو گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں