The news is by your side.

Advertisement

توشہ خانہ ریفرنس : آصف زرداری، یوسف گیلانی پر فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد : توشہ خانہ ریفرنس میں سابق صدر آصف زرداری اور یوسف رضا گیلانی کیخلاف فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، نواز شریف کے خلاف اشتہاری قرار دینے کی کارروائی مؤخر کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت اسلام آباد میں توشہ خانہ ریفرنس کی سماعت جج سید اصغر علی نے کی، اس موقع پر آصف علی زرداری، بلاول بھٹو زرداری، وکیل فاروق ایچ نائیک، آصفہ بھٹو، راجہ پرویزاشرف، اور دیگر بھی موجود تھے۔

احتساب عدالت نے یوسف رضا گیلانی اور آصف زرداری پر 9 ستمبر کو فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کرتے ہوئے سماعت ملتوی کردی، عبدالغنی مجید اور انور مجید بھی فردجرم کے لیے 9 ستمبر کو طلب کرتے ہوئے آصف زرداری کو آئندہ سماعت پر استثنیٰ دینے کی استدعا مسترد کردی اور کہا کہ ملزم خود پیش ہو۔

دوران سماعت ڈپٹی پراسیکیوٹر نیب سردار مظفر اور آصف زرداری کے وکلاکے درمیان تلخ جملوں کا تبادلہ بھی ہوا، نیب پراسیکیوٹر اور وکیل صفائی نے ایک دوسرے کو شٹ اپ کہہ دیا۔

دوران سماعت وکیل فاروق ایچ نائیک نے کہا کہ آصف زرداری بیمار ہیں، عدالت بھری ہوئی ہے اگر کورونا ہوگیا تو کون ذمےدار ہوگا؟ ہم 7 ناکوں سے ہوکر عدالت پہنچے ہیں۔

جس پر جج احتساب عدالت کا کہنا تھا کہ مجھے بھی احتساب عدالت پیش ہونے میں مشکلات پیش آئیں، مجھے بھی چیک پوسٹ پر روکا گیا ،یوٹرن لے کر دوسرے راستے سے آیا،6جگہوں پر ناکے لگے تھے، موٹروے پولیس کے آفس کے راستے عقبی راستے سےعدالت پہنچا، معاملے کو انتظامیہ کے ساتھ اٹھاؤں گا تاکہ آئندہ ایسی صورتحال نہ ہو۔

نوازشریف کو اشتہاری قرار دینے کی کارروائی موخر

دوسری جانب احتساب عدالت نے توشہ خانہ ریفرنس میں سابق وزیر اعظم نوازشریف کو اشتہاری قرار دینے کی کارروائی موخر کردی، نواز شریف توشہ خانہ ریفرنس میں عدالتی کارروائی کا حصہ بن گئے ان کے وکیل نے احتساب عدالت میں آج کی سماعت ملتوی کرنے کی درخواست دائر کردی۔

سابق وزیر اعظم نواز شریف کے وکیل بیرسٹر جہانگیر جدون عدالت میں پہنچے اور درخواست دائر کرتے ہوئے کہا کہ اسلام آباد ہائی کورٹ میں احتساب عدالت کی کارروائی کو چیلنج کیا ہے جس کے فیصلے کا انتظار کیا جائے۔

عدالت نے نوازشریف کو اشتہاری قرار دینے کی کارروائی 25 اگست تک روکتے ہوئے نواز شریف کی حد تک آج کی سماعت ملتوی کرنے کی درخواست منظور کرلی تاہم آصف زرداری سمیت دیگر ملزمان کے حوالے سے کیس کی سماعت جاری رکھی۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں